Schematy brugijskie poszukiwane

1. Data: 2006-04-25 20:49:14

Temat: Schematy brugijskie poszukiwane
Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowene Koleżanki i Kolegów.
Poszukuje schematów na serwetki brugijskie. Kiedyś, gdzieś na jakieś stronce
przeglądałem je ale nie przypuszczałem, że mogą kiedy kolwiek mi się spodobać.
Dogłębnie przejrzałem wszystkie linki na schematy szydełkowe podawane w
ostatnich dniach i... nic. Jeśli ktoś ma takie wzory pod ręką, to prsze o nie.
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-04-25 21:22:53

Temat: Re: Schematy brugijskie poszukiwane
Od: "Bieta " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> ostatnich dniach i... nic. Jeśli ktoś ma takie wzory pod ręką, to prsze o nie.

tu jest jedna: http://photo.163.com/photos/goubian0526/18584964/

niestety wszystkie chińskie stronki z brugijskimi wzorami dzisiaj już
zahasłowane.... :-(((( a takie piękne były....

3. Data: 2006-04-25 21:28:23

Od: "Bieta " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bieta <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> .
> .

i w tym katalogu jest kilkanascie:
http://photo.163.com/photos/goubian0526/16224701/#p1

trzeba tylko cierpliwie przejżec te 17 stron :-)

4. Data: 2006-04-26 06:49:33

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał(a):
> [...]
> ostatnich dniach i... nic. Jeśli ktoś ma takie wzory pod ręką, to prsze o nie.

mam tego troche, posle wieczorem, szykuj skrzynke na spora paczke:-)

pozdrawiam
Joanna

5. Data: 2006-04-26 08:17:18

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam tego troche, posle wieczorem, szykuj skrzynke na spora paczke:-)
>
> pozdrawiam
> Joanna

Czekam i szykuje skrzynke.

6. Data: 2006-04-26 08:19:44

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mam tego troche, posle wieczorem, szykuj skrzynke na spora paczke:-)
>
> pozdrawiam
> Joanna

To ja też bardzo proszę :)

7. Data: 2006-04-26 09:07:07

Od: "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja też bardzo proszę :)

Regulamin punkt siódmy, zapoznałaś się z nim?

Pozdrowionka serdeczne
Izolda

8. Data: 2006-04-26 15:49:42

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Allivea napisał(a):

> To ja też bardzo proszę :)

Wysylam, ale nastepnym razem prosze od razu na priv.
Jesli jeszcze ktos jest chetny, prosze o kontakt, paczka ma 8 MB.

pozdrawiam
Joanna

9. Data: 2006-04-26 16:51:39

Od: "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysylam,
A nie powinnaś :) Gdybyśmy się wszystkie zbuntowały i odpisywały, że czekamy na
prośbę na priv to może by się skończyły te bezsensowne: ja też, i ja poproszę
itp. Ja w każdym bądź razie tak robię :)

Pozdrowionka serdeczne
Izolda

10. Data: 2006-04-26 17:05:12

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czekamy na prośbę na priv to może by się skończyły te bezsensowne: ja też,
> i ja poproszę itp. Ja w każdym bądź razie tak robię :)

No to przykre, ze tak robisz..
Nie wszystkim bowiem wyświetlają sie dane tej osoby ktora wysyłą i np ja
nie mialam jak wyslac.

Patchworki nowe pooglądałabym :)
Bluzeczki
Pattern Marker_POMOCY