Sciaganie - zip czy nie ?

1. Data: 2002-03-23 23:29:07

Temat: Sciaganie - zip czy nie ?
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, mam takie pytanko, akurat troche robilam porzadki na serwerku -
czy lepiej jezeli wszystko co dotyczy jednej rzeczy jest spakowane zipem do
jednego pliku, czy lepiej jezeli jest to kilka luznych plikow, gdzie po
nazwie mozna poznac ze dotycza tej samej rzeczy ? Piszcie jak lepiej, bo
mam dylemat czy pakowac niespakowane czy rozpakowywac spakowane :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-23 23:39:55

Temat: Re: Sciaganie - zip czy nie ?
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> :

<ciach> Czy tez moze w katalogu glownym po jednym pliku obrazujacym co ma
wyjsc z danego wzoru, a wszystkie schematy spakowane w osobnym katalogu -
schematy - pod taka sama nazwa jak plik z obrazkiem ? Wtedy mozna sciagac
tylko obrazki, a pozniej ze schematow sciagnac tylko wybrane przez siebie.
Nie wiem, piszcie jak by bylo najwygodniej :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-24 00:18:31

Od: "Dora" <d...@m...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
..
> [...]
> tylko obrazki, a pozniej ze schematow sciagnac tylko wybrane przez siebie.
> Nie wiem, piszcie jak by bylo najwygodniej :)

ciach

Ja głosowałabym właśnie za tą drugą wersją z elementami pierwszej :), tzn.
za umieszczeniem w glównym katalogu samych obrazków, podzielonych na
tematyczne foldery (np. Kwiaty, Boże Narodzenie, Widoczki... itd.), a w
osobnym folderze opisów w schematów do nich, najlepiej w podfolderach o
takich samych nazwach, żeby było łatwiej znaleźć.

Pozdrawiam,
Dora

1. Data: 2002-03-24 08:14:19

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dora <d...@m...pnet.pl> napisał(a):

> [...]
> osobnym folderze opisów w schematów do nich, najlepiej w podfolderach o
> takich samych nazwach, żeby było łatwiej znaleźć.

Ja sie troche w tym zagubilam ;) ale skromnie proponuje, zeby schematy,
ktore czasem sa w kilku czesciach oraz opis kolorow do nich pakowac w jeden
plik - i tak sciagnac trzeba wszystko, a przynajmniej balaganu sie tyle na
tfffardzielu nie robi. Co do "plikow obrazujacych co ma wyjsc z danego
wzoru" jestem za - pozwala to na jakas wstepna selekcje :)
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

PS Moniko - jakkolwiek tego nie uporzadkujesz to i tak odwalasz kawal dobrej
roboty i chwala Ci za to :)

1. Data: 2002-03-24 10:15:02

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"AtaBe" <a...@o...pl> :

> [...]
> balaganu sie tyle na tfffardzielu nie robi. Co do "plikow obrazujacych
> co ma wyjsc z danego wzoru" jestem za - pozwala to na jakas wstepna

Super, postaram sie wobec tego uporzadkowac dzisiaj robotki reczne w ten
wlasnie sposob. Moze jeszcze tylko dwa pomysly rozne, nie wiem czy mi
sie uda tutaj przedtstawic o co mi chodzi, ale sprobuje - przyklad na
katlogu haft krzyzykowy, bo bedzie mial chyba najdluzsze sciezki.

1. Robotki reczne
Haft krzyzykowy
Poduszki
Biezniki
Obrazki
Pejzaze
Zwierzeta
Kwiaty
Obrazy
roza_zolta.jpg
irysy.jpg
Schematy
roza_zolta_opis.zip
irysy_opis.zip

Mam nadzieje, ze nikomu sie to nie rozjechalo i wiadac w czym rzecz :)

Przyklad 2:

Robotki reczne:
Obrazy
Szydelko
Druty
Haft krzyzykowy
Poduszki
Biezniki
Obrazki
Pejzaze
Zwierzeta
Kwiaty
roza_zolta.jpg
irysy_opis.jpg
Schematy
Szydelko
Druty
Haft krzyzykowy
Poduszki
Biezniki
Obrazki
Pejzaze
Zwierzeta
Kwiaty
roza_zolta.zip
irysy_opis.zip

No wiec takie mam propozycje. Ktora lepsza ? :) Oczywiscie to i tak sie
przyda pewnie osobom nowym, ktore beda sciagaly pozniej, bo na biezaco to i
tak prawie kazy kazdy sciaga z od razu to co jest w Uploadzie tak jak
jest :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-24 10:27:09

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga napisał(a):
> [...]
> sie uda tutaj przedtstawic o co mi chodzi, ale sprobuje - przyklad na
> katlogu haft krzyzykowy, bo bedzie mial chyba najdluzsze sciezki.
(ciach)

Glosuje za tym pierwszym :)
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-24 10:33:32

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...117.184.
19...
> [...]
> sie uda tutaj przedtstawic o co mi chodzi, ale sprobuje - przyklad na
> katlogu haft krzyzykowy, bo bedzie mial chyba najdluzsze sciezki.

Drugi bardziej przejrzysty :)
Elzbieta

1. Data: 2002-03-24 11:00:55

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> Drugi bardziej przejrzysty :)

No to mamy 1:1 :) Ciekawe co powiedza inni :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-24 11:27:26

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga wystukał w wiadomości <X...@1...117.184.19>:

> "Elzbieta" <t...@w...pl> :

> No to mamy 1:1 :) Ciekawe co powiedza inni :)

Ja powiem "pierwszy" :)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__