Sekrety mózgu

11. Data: 2013-09-23 17:28:29

Temat: Re: Sekrety mózgu
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-23 17:10, Ikselka pisze:

> Jednak mózg to nie jakaś tam wątroba. Mózg to jeden wielki sekret. Uważasz,
> że znasz swój mózg?
> 333333-]

Sorry, przejęzyczenie, przecież Wy macie sie za madrych, inteligentnych,
macie cele itd. Natomiast ja to nawet nie wiem po co wstaje z łóżka, i
zeby nie było niedomowień - po co sie do niego kładę też nie wiem...

12. Data: 2013-09-23 17:58:03

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Sep 2013 11:34:35 +0200, FEniks napisał(a):

> Oglądałaś uważnie? Co było w "Twojej" szklance?

Raczej uważnie, ale nie od początku. W mojej była woda. W męża też.
Czyżby przekaz podprogowy był aż tak mocno przereklamowany czy może to my
jacyś dziwni i niepodatni jesteśmy? :)

M.

13. Data: 2013-09-23 22:09:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-23 17:58, Fragile pisze:

> Raczej uważnie, ale nie od początku. W mojej była woda. W męża też.
> Czyżby przekaz podprogowy był aż tak mocno przereklamowany czy może to my
> jacyś dziwni i niepodatni jesteśmy? :)

U nas dokładnie tak samo. Mam na to dwie koncepcje i właśnie się
zastanawiałam, która słuszniejsza. Po pierwsze w naszym języku jednak
"szklanka wody" jest bardzo zakorzeniona - "podać spragnionemu szklankę
wody". Raczej mało komu mleko by tu przyszło do głowy. A druga sprawa,
to jednak ten przekaz podprogowy był w języku angielskim, mógł do nas
Polaków nie trafić. Dlatego specjalnie spytałam o to Ciebie, bo zdaje
się, że angielski to Twój prawie rodzimy język, więc myślałam, że może
Ty wychwyciłaś. A jednak nie.

Ewa

14. Data: 2013-09-23 22:12:21

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie trafić. Dlatego specjalnie spytałam o to Ciebie, bo zdaje się, że
> angielski to Twój prawie rodzimy język, więc myślałam, że może Ty

IMO- problem w takich programach. Coś pokazują, ale co do szczegółów- robią
celową "skuchę"- żeby nie dawać takiej wiedzy ogółowi.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

15. Data: 2013-10-03 19:04:36

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Sep 2013 22:09:30 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
> Polaków nie trafić. Dlatego specjalnie spytałam o to Ciebie, bo zdaje
> się, że angielski to Twój prawie rodzimy język, więc myślałam, że może

Chyba jednak nieco większe znaczenie ma to, co kulturowo jest w nas
zakorzenione. Szklanka wody jest czymś, co nam przychodzi do głowy
automatycznie. Z drugiej strony, myślę sobie, że nie tylko nam. W Anglii,
czy w Stanach, generalnie na Zachodzie IMO też.
A takie np. "Milk Jeans" gdzieś w tle, owszem, zauważyłam, ale jedynie
nieco zdziwiło mnie zestawienie słów. Nie miało to jednak, jak widać,
żadnego wpływu na późniejszy wybór :)

M.

Zna się kto na butach sportowych?
I akakujemy psp dalej
Paranauki
Dwa niusy, podobno mamy równość wobec prawa
Pisowców nie lubię.