Seks

11. Data: 2004-01-30 09:25:53

Temat: Re: Seks
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:bvbqm2$h1f$1@news.onet.pl...
> Jak czesto nalezy
>
> Zawsze gdy ON lub TY macie na to ochote , w taki sposob jak On lub Ty
macie
> na ochote.

Żartujesz?
Każdy seksuolog Ci powie, ze nie powinno się zmuszać partnera do seksu,
kiedy on nie ma ochoty i nie wolno wymuszać form współzycia
nieakceptowalnych dla ukochanej osoby.
O.

12. Data: 2004-01-30 09:32:46

Temat: Odp: Seks
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olga w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
> Każdy seksuolog Ci powie, ze nie powinno się zmuszać partnera do seksu,
> kiedy on nie ma ochoty i nie wolno wymuszać form współzycia

Yhy.... i pewnie ten sam seksuolog powie ze brak popędu płciowego u
dorosłego osobnika jest rzeczą naturalna...

T&T

13. Data: 2004-01-30 09:38:35

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie włączę się do dyskusji mimo, że nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisał(a) <t...@p...onet.pl>:

> Yhy.... i pewnie ten sam seksuolog powie ze brak popędu płciowego u
> dorosłego osobnika jest rzeczą naturalna...

Tosia, Tobie Tosie chce bzykać na okrągło?

puchaty

14. Data: 2004-01-30 09:43:28

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Olga w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Yhy.... i pewnie ten sam seksuolog powie ze brak popędu płciowego u
> dorosłego osobnika jest rzeczą naturalna...>
> T&T

A Ty chcesz mi moze powiedzieć, że dorosły człowiek powinien miec ZAWSZE
ochotę na seks?
Ludzie sa różni. Niektórzy znają także inne formy spędzania czasu.
O.

15. Data: 2004-01-30 10:01:41

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@b...wroc.pl> napisał w
wiadomości news:bvd8hi$91q$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> [...]
powinien miec ZAWSZE
> ochotę na seks?
> Ludzie sa różni. Niektórzy znają także inne formy

Dzień (noc) bez seksu jest dniem (nocą) straconym (straconą)

Qwax

16. Data: 2004-01-30 10:11:28

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@b...wroc.pl> napisał w
wiadomości news:bvdaaa$auv$1@opat.biskupin.wroc.pl...

(straconą)

> Twoja partnerka nie miewa miesiączek,

Miewa - a czy seks to wyłącznie penetracja?

> nie rodzi dzieci,

12h przed porodem też życzyła sobie....

> nie miewa grypy

mnie to nie przeszkadza - a zresztą nie odmówiłbym
"pierwszej pomocy" przy grypie = wygrzania!

> albo
> zwyczajnie nie jest czasem śpiąca?

Jak jej się nie chce to ma do tego pełne prawo(!) ale niech
się nie dziwi że w związku coś zaczyna pękać, a chłop
zaczyna dostregać "inne".

> ZAWSZE czeka na Ciebie w seksownej bieliznie??

Nie - i znam tego skutki (one też!)

> Poza tym ludzie są rózni i nie wszyscy muszą mieć takie
libido jak Ty.

I owszem. (niestety ;-((((( )

> O.

O!

Pozdrawiam
Qwax

17. Data: 2004-01-30 10:13:44

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> [...]
> powinien miec ZAWSZE
> spędzania czasu.
>
> Dzień (noc) bez seksu jest dniem (nocą) straconym (straconą)

Qwax,
Twoja partnerka nie miewa miesiączek, nie rodzi dzieci, nie miewa grypy albo
zwyczajnie nie jest czasem śpiąca? ZAWSZE czeka na Ciebie w seksownej
bieliznie??

18. Data: 2004-01-30 10:32:10

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Olga" <o...@b...wroc.pl> napisał w
> wiadomości news:bvdaaa$auv$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> Miewa - a czy seks to wyłącznie penetracja?

Nie o ot chodzi, ale o samopoczucie.

> 12h przed porodem też życzyła sobie....

Że przed to wierzę, A PO porodzie?

Reszte robię [ciach ciach] i gratuluje wielkiego i zrównowazonego popędu obu
stronom. Mam nadzieję, ze to dodatkowy czynnik cementujący Wasz udany
związek :)
Ola

19. Data: 2004-01-30 10:41:39

Od: "Asia" <j...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

To czy udany związek będzie udany nie zależy od sexu. Istnieja małżeństa
oparte tylko na nim i jakoś wcale nie są szczęsliwe. Najważniejsze chyba
jest to aby dwoje ludzi szanowało się nawzajem, potrafiło ze sobą rozmawiać
i iść na kompromis. Jeżeli na tym polu będzie się dobrze działo to i sex
będzie w danym związku udany. Mężczyźnie do tego potrzebna jest ładna
dziewczyna, ale kobieta musi się czuć kochana i akceptowana. Niektóre
kobiety na samą myśl o współżyciu z własnym mężem dostają migreny (naprawdę)
lecz jeśli przyjrzelibyśmy się ich relacjom stało by się to dla nas
zrozumiałe.
Przykladowo: znam bardzo atrakcyjną dziewczynę pomimo urodzenia czwórki
dzieci ale jest oziębła seksualnie. Dlaczego? Bo ma faceta, który jej
codziennie mówi, że ma zagruby tyłek (niejedna nastolatka chciałaby taki
mieć), wraca z czarnymi rekoma nie mówiąc o paznokciach (np. robił przy
samochodzie) przychodzi do domu i jest zainteresowany tylko jednym seksem.
W tym momencie wszystkie panie zgodnie stwierdziłyby, że również stały by
się oziębłe. Jestem mężatką od siedmiu lat, są okresy nawet dwu tygodniowe
kiedy jest to nam niepotrzebne ale również potrafimy sie sobą cieszyć
codziennie. To nie zależy od ilości raczej jakości.

Pozdrawiam Asia.

20. Data: 2004-01-30 10:51:01

Od: "anasTYZJA" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja osobiscie nie przywiazuje duzej uwagi do seksu. zwiazek moglby byc dla
mnie
> idealny nawet bez niego.
>
> pozdr
> Kasia

To nie twoja wina. Gdy znajdziesz tego, co ci świat ten odkryje, zobaczysz
co tracisz

A-sja

Re: Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
Re:Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
[ot] prywata do Basi Z.
Szkoła - to nie do przyjęcia...
Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem