Seks

51. Data: 2004-01-31 04:48:07

Temat: Re: Seks
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marynatka" <m...@f...net> wrote in message
news:qmik10lfpltl4ashhh37ri034floe8a9n8@4ax.com...
> Mój mąż w takich przypadkach mawia:
> "mam taką końcówkę która leczy wszystko" ;))))

ja slyszlalam takie : "oklad z mlodej piersi":-)
wskazany we wszelakich chorobach
iwon(k)a

52. Data: 2004-01-31 08:32:14

Od: Arfi <l...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a napisał:
> "Marynatka" <m...@f...net> wrote in message

> ja slyszlalam takie : "oklad z mlodej piersi":-)
> wskazany we wszelakich chorobach
A dla kobiet - rumianek czyli rum obok łóżka a Janek do łóżka :-)

pozdrawiam

Arfi

53. Data: 2004-01-31 12:23:26

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> Chaialbym znac wasza opinie na temat jak wazna role odgrywa seks w
zwiazku.
> Chcialabym szczegolnie uslyszec od Panow, bo kobieca opinie juz znam, ale
tej
> tez nigdy za wiele :).

W sumie jestem kobietą, ale odpowiem ;)
Seks odgrywa dużą rolę i zapewnia dużooooo przyjemności, a wszystko co
przyjemne w związku mieć miejsce powinno.

> Czy mezczyzni przywiazuja wieksz uwage do seksu niz kobiety? Jak czesto
nalezy
> kochac sie aby zwiazek byl udany i czy wogole udany zwiazek moze istaniec
bez
> sexu.

Nie ma recepty ile razy itp. Zależy to od temperamentu obu stron i
dopasowania. Nie ma tu żadnej recepty.
Dla mnie związek nie mógłby istnieć bez seksu.

> ja osobiscie nie przywiazuje duzej uwagi do seksu. zwiazek moglby byc dla
mnie
> idealny nawet bez niego.

No to albo masz problem ze sobą, albo kiepskiego partnera.

--
Pozdrawiam serdecznie
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

54. Data: 2004-01-31 12:29:41

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...]wystarczy pomyśleć dość sugestywnie o seksie albo
> o zabijaniu, dość żeby się podniecić albo przerazić.
> Jakoś nie chcę się domyślać, o czym myślał patrząc
> na Cosmitki, nie znaliśmy się wtedy jeszcze =]

Hy hy. Fajne, trzeba będzie potrenować :)))

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

55. Data: 2004-01-31 13:57:14

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sexu.
>
> ja osobiscie nie przywiazuje duzej uwagi do seksu. zwiazek moglby byc dla

jak dla mnie na dzien dzisiejszy na tyle na ile siebie znam to brak sexu w
zwiazku bylby nie do przeskoczenia (nie mam na mysli chwilowej abstynecji od
sexu ktora mozna przeczekac lub radzic sobie inaczej a stala sytuacje)
zadrzylo mi sie miec watpliwa przyjemnosc bycia z kims kogo temprament
odbiegal znacznie od mojego i bylo to dla mnie bardzo przykre doswiadczenie
tlumienie swoich potrzeb jest bez sensu jak i oczekiwanie ze ta druga osoba
bedzie spelniac zachcianki jesli nie ma na to ochoty
albo trafisz na faceta z ktorym stworzysz swietny zwiazek albo nie
ruletka czy tez przeznaczenie - jak kto woli
:)
pozdrawiam
kasiatoya

56. Data: 2004-01-31 16:01:02

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 30 Jan 2004 21:13:06 +0100, na pl.soc.rodzina, Karolina Matuszewska
napisał(a):

> In news:bve0vd$oeb$1@atlantis.news.tpi.pl,
> Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl>
> typed:

> Twierdzi, że wystarczy pomyśleć dość sugestywnie o seksie

Czy on aby tylko źrenicami kusił?

puchaty

57. Data: 2004-02-01 12:19:03

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

Ja po prostu mówię, że nie należ traktować drugiego człowieka ani siebie jak
maszynki do spełniania zachcianek, bo w tym cały jest ambaras, żeby dwoje
chciało na raz .
Jak chcą to dobrze, a jak nie chcą to nie widzę możliwości utrzymania
związku w dobrej kondycji, gdy jedno się przymusza bo drugiemu się chce, a
to pierwsze słyszało że jest to świetna recepta na udany związek.
Sex to bardzo delikatna sfera związku, nie ma w nim miejsca na przymus.
Dla tego uważam zdanie Tosi "Zawsze gdy ON lub TY macie na to ochotę , w
taki sposób jak On lub Ty macie
na ochotę" za bardzo nieprawdziwe i prowadzące do formy mentalnego
ubezwłasnowolnienia partnera/ki, które IMHO po pewnym czasie skończy się
powstaniem olbrzymiej nienawiści.

Sowa - bardzo serio

58. Data: 2004-02-02 06:36:13

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w
wiadomości news:bviqrl$f3n$1@news.onet.pl...

> [...]
> na ochotę" za bardzo nieprawdziwe i prowadzące do formy
mentalnego
> ubezwłasnowolnienia partnera/ki, które IMHO po pewnym

Jak kocha to nie znienawidzi - jak znienawidzi to nie
kocha - jak nie kocha to Pa!PA!

Z porannymi pozdrowieniami
Qwax

59. Data: 2004-02-02 06:36:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> 12 h po tez?

Niestety nie ;-))
Qwax

60. Data: 2004-02-02 07:49:13

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisal(a) Qwax:

> Użytkownik "Katia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Niestety nie ;-))

Pol dnia zmarnowane...

puchaty

Re: Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
Re:Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
[ot] prywata do Basi Z.
Szkoła - to nie do przyjęcia...
Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem