Seks

81. Data: 2004-02-04 10:22:52

Temat: Re: Seks
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "segka" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
news:bvqgqd$got$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Daj sobie spokoj laskawco z tym ciaglym atakowianiem
Kosciola - nikt Ci nie
> kaze kochac ksiezy ;)))

W kwestii wątku brzmi to wieloznacznie?
Aż żal nie zapytac "A Ty kochasz księży?"
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

82. Data: 2004-02-04 11:39:07

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Feb 2004 11:22:52 +0100 I had a dream that Qwax <...@...Q> wrote:

> Kosciola - nikt Ci nie
> W kwestii wątku brzmi to wieloznacznie?
> Aż żal nie zapytac "A Ty kochasz księży?"
> ;-)))

Ale tylko platonicznie, jedynym materialnym przejawem tej miłości jest
coniedzielna ofiara na tacę ;)

A swoją drogą to nie życzę sobie nazywania mnie "laskawcą", być może
to słowo ma/będzie miało jakieś znaczenia, których aż strach się
domyślać.
W ogóle jak ktoś nie umie/nie chce/nie może ustawić sobie polskich
literek, to niech będzie taki miły i nie pisze słowa "łaska", ani
innych pokrewnych wyrazów, bo ktoś poproszony o zrobienie łaski
może się serio obrazić/zdenerwować :)

83. Data: 2004-02-04 12:12:45

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
du.pl...
> Ehm, no nie mogę, czyli rozumiem, że jak ktoś napisze "kościół jest
> świetny, bo pomaga potrzebującym bla bla bla" to jest OK,

Czy ja tu gdzies pisalem peany na czesc kosciola? Nie. Ze jest super?
Tez nie.
Za to ty
bezinteresownie zaczales oskarzac na podstawie wlasnych i kilku
dziennikarzy fantazji. Ciekawe ze zyjac w takim "katolickim
ciemnogrodzie" dziennikarze nie doczekali sie procesu, bo np. gdyby ktos
napisal ze w Polityce 1/3 redakcji zdradza zony to ledwo by uszedl z
zyciem i portfelem.
Kiedys byli antysemici a dzisiaj antyklerykalowie, rozne maja cele ataku
i wrogow -przyczyne wszelkich ich problemow ale zasada dzialania jest ta
sama - potepiaja w czambul (i to jest chore).
Moze sie zdziwisz ale do kosciola nie chodze natomiast nie lubie zagran
na poziomie Andrzeja Leppera.

> mimo iż
> on nie ma żadnych dowodów na to, caritas nie ma jawnych finansów ani
> nic.

Taa a w podziemiach kosciola sw. Anny lezy 467.387879586,65 $ i tylko
pazerna banda klechow ukrywa te pieniadze z tacy bo wydaje je na
prostytutki.

Ktos chyba nawet na tej grupie pisal ze Caritas ujawnia swoje dochody i
wydatki nawet na jakiejs stronie www. Akcje typu kup swiece sa
rozliczane na pewno, no ale jak sie mysli wedlug spiskowej teorii
dziejow to wedluyg tej fantazji kazdy ksiadz robi wszystko to co
oskarzajacy.

> A jak się napisze, że połowa księży ma kochanki, to natychmiast musi
się
> podać źródło tej wiedzy, po czym każde źródło jest kwestionowane :)
> No skrajna obłuda i hipokryzja ;)

Jesli ktos pisze o jakiejs grupie spolecznej cos co moze ja obrazic to
powinen podawac fakt bezspornie udowodniony, inaczej sprawa trafia do
sadu (no ale w naszym ultrakatolickim kraju kosciol poza wyjatkami
obrazac mozna).
Jesli ktos pisze dobrze to nie dziala na cudza szkode. No ale ty
chcialbys dowodow wtedy gdy ktos schlebia "sprawcom twoich wszystkich
nieszczesc"

Pa!

84. Data: 2004-02-04 12:23:07

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> [...]
> Kosciola - nikt Ci nie
>
> W kwestii wątku brzmi to wieloznacznie?
> Aż żal nie zapytac "A Ty kochasz księży?"

no tak publicznie ?..... a fe! ;)))

KS

85. Data: 2004-02-04 12:26:09

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
du.pl...

> [...]
>
> UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
> specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych
pracodawców.

Nie wkurzaj się, bo szkoda zdrowia - przyczyny (jeśli chodzi o polskie
litery) moga być różne, akurat u mnie tak dziwnie.... wybiórczo działa
outlook gdy piszę mail'e - raz pozwasla użyć prawidłowo Alt+ literka, a
innym razem wariuje niestety.....

KS

86. Data: 2004-02-04 12:34:27

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> no tak publicznie ?..... a fe! ;)))

Fakt - publiczne kochanie księży jest a fe!
;-)))

Qwax

87. Data: 2004-02-04 22:57:43

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życie"

Nationale Geographic, Detektyw , Focus, Angora, Motor. Za starych dobrych
czasów, bo obecnie z powodu braku kasy, zostały tylko wspomnienia...Też
jestem kobietą.
:-)
D.

88. Data: 2004-02-12 09:24:53

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Feb 2004 13:12:45 +0100 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> rozliczane na pewno, no ale jak sie mysli wedlug spiskowej teorii
> dziejow to wedluyg tej fantazji kazdy ksiadz robi wszystko to co

Buehehe, ktoś gdzieś pisał, że cośtam gdzieśtam - no boskie ;)

> Jesli ktos pisze dobrze to nie dziala na cudza szkode. No ale ty
> chcialbys dowodow wtedy gdy ktos schlebia "sprawcom twoich wszystkich
> nieszczesc"

Proponuję pouczanie innych zacząć od nauczenia siebie kultury i pisania
wyrazów "Ty", "Ciebie" etc z dużej litery.

89. Data: 2004-02-12 11:29:04

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
edu.pl...
<s...@o...pl> wrote:

> Buehehe, ktoś gdzieś pisał, że cośtam gdzieśtam - no boskie ;)

Skoro cudzy post na tej grupie, do dyskusji ci nie wystarczy to wejdź na
stronę Caritasu i sam sprawdź albo lepiej zadzwoń do siedziby
głownej/e-mail czy czegoś podobnego i powiedz, że chcesz dać pewną sumę
pieniędzy ale interesuje cię jak to zostanie wydane.

A na jakiej podstawie ty od razu uwierzyłeś, że Caritas nagminnie
defrauduje peniądze? Bo ktoś ci powiedział? "bo chyba Polityka coś tam
pisała".
Według mnie po prostu masz z założenia nastawienie anty do kościoła,
fakty cie nie interesują albo inaczej -interesują tylko te które
potwierdzają założenie.

> Proponuję pouczanie innych zacząć od nauczenia siebie kultury i
pisania
> wyrazów "Ty", "Ciebie" etc z dużej litery.

"Twoje ego wystawia ci czeki bez pokrycia"
Pisanie z wielkiej litery (jesli juz sie czepiasz to używaj poprawnego
sformułowania) wyrazów typu "ty", "ciebie" stosuje wtedy gdy ktoś na to
zasługuje. Nigdzie nie słyszałem żeby wypadało zawsze to robić.
Rzeczowniki/zaimki w zdaniu piszemy z małej litery.

90. Data: 2004-02-12 20:21:59

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Feb 2004 12:29:04 +0100 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl>
wrote:
> A na jakiej podstawie ty od razu uwierzyłeś, że Caritas nagminnie
> defrauduje peniądze?

A gdzie ja tak napisałem? Podaj mi message-id tego posta, gdzie
napisałem, że "Caritas nagminnie defrauduje pieniądze", albo
jakiekolwiek defrauduje ;)

> Według mnie po prostu masz z założenia nastawienie anty do kościoła,
> fakty cie nie interesują albo inaczej -interesują tylko te które
> potwierdzają założenie.

A według mnie albo nie rozumiesz tego, co czytasz, albo mnie z kimś
mylisz.

> [...]
> zasługuje. Nigdzie nie słyszałem żeby wypadało zawsze to robić.
> Rzeczowniki/zaimki w zdaniu piszemy z małej litery.

No to mówię, żebyś się zaczął kultury uczyć, jak nie słyszałeś o tak
prostej rzeczy, jak pisownia odpowiednich zaimków osobowych.
Jak się nauczysz, to wróć, pogadamy dalej ;-P

Re: Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
Re:Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
[ot] prywata do Basi Z.
Szkoła - to nie do przyjęcia...
Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem