Seks a okres

1. Data: 2008-02-18 10:23:44

Temat: Seks a okres
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa jakies medyczne przeciwskazania dotyczace seksu w czasie miesiaczki?

Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

2. Data: 2008-02-18 13:07:00

Temat: Re: Seks a okres
Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik pisze:
> Czy sa jakies medyczne przeciwskazania dotyczace seksu w czasie miesiaczki?

nie. sesk podczas poczatku okresu nawet zmniejsza bule zwiazane z
okresem :) wiec polecam ;)

3. Data: 2008-02-18 14:09:48

Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mehi" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci

> nie. sesk podczas poczatku okresu nawet zmniejsza bule zwiazane z okresem
> :) wiec polecam ;)

Te bule na skoczniach narciarskich?

Qkam

4. Data: 2008-02-20 00:25:44

Od: "Jaroslaw Grzyb" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
> Czy sa jakies medyczne przeciwskazania dotyczace seksu w czasie
> miesiaczki?
>
> --
> Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
> b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń
> także "_")
> Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Podczas miesiaczki blona ma najmniejsza grubosc, wiec najlatwiej o
zranienia, zakazenia i tego typu sprawy... Ja bym odradzal spólkowanie w tym
czasie, macie przeciez cale mnóstwo czasu poza miesiaczka a i pewnie nie
tylko to ze soba wspólnego :)

Pozdrawiam...

--
Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

5. Data: 2008-02-20 00:26:20

Od: "Jaroslaw Grzyb" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mehi" <m...@o...pl> wrote in message

> nie. sesk podczas poczatku okresu nawet zmniejsza bule zwiazane z okresem
> :) wiec polecam ;)

Prosze pczeczytac moja poprzednia wiadomosc...

--
Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

6. Data: 2008-02-20 07:09:35

Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Grzyb pisze:

> [...]
> zranienia, zakazenia i tego typu sprawy... Ja bym odradzal spólkowanie w
> tym czasie, macie przeciez cale mnóstwo czasu poza miesiaczka a i pewnie
e tam. ja uprawiam seks podczas krwawienia i jeszcze sie nic nie stalo a
krew daje dobry poslizg. poza tym jak blona ma mniejsza grubosc?
przeciez w pochwie ona sie zluszcza tak samo jak wszystko inne a nie
nagle gdy dostaje sie okresu...

7. Data: 2008-02-20 07:51:11

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krew daje dobry poslizg. poza tym jak blona ma mniejsza grubosc? przeciez
> w pochwie ona sie zluszcza tak samo jak wszystko inne a nie nagle gdy
Ja Cie nie rozumiem "jak wszystko inne"? W czasie trwania okresu ta blona
wlasnie sie zluszcza i stad to krwawienie!
Pozatym ta krew jest dobra pozywka dla bakterii. Dla kogos kto miewa czeste
stany zapalne to na sto procent infekcja pochwy gotowa!
Ale jak to mawial mój kolega niektórym "przejscie przez morze czerwone nie
przeszkadza".
Tylko to niehigieniczne i obrzydliwe jak "po wszystkim" jestescie cali
umazani w tej lepkiej, gestej krwii.
Jolka

8. Data: 2008-02-20 12:08:46

Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka pisze:
> [...]
> przeszkadza".
> Tylko to niehigieniczne i obrzydliwe jak "po wszystkim" jestescie cali

blona w pochwie sie zluszcza tak samo jak inne blony w ciele np.
podniebienie. A podczas krwawienia zluszcza sie blona w macicy, a tam
bynajmniej facet Ci nie wsadza penisa wiec otrzec tej blony nie moze.
A jak ktos jest przewrazliwiony na punkcie krwi to moze i uwaza ze krew
jest obrzydliwa. nam to nie przeszkadza. Owszem, krew jest pozywka dla
bakteri ale przeciez ona wyplywa, a po stosunku mozna sie przeplukac w
srodku i juz jest czysciej. Moze facet tez sie spuszczac w srodku nie
moze bo to niechigieniczne, obzydliwe i zaraz wda sie jakas infekcja? no
paranoja.

9. Data: 2008-02-21 01:02:56

Od: "luzak" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal w
wiadomosci news:18022008.5F97F05F@budzik61.poznan.pl...
> Czy sa jakies medyczne przeciwskazania dotyczace seksu w czasie
> miesiaczki?

sa, oczywiscie. zbyt mal ilosc kasy........

10. Data: 2008-02-21 21:26:44

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail l...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> sa, oczywiscie. zbyt mal ilosc kasy........

to chyba mial byc jakis zart, tak? To chyba go nie rozumiem.

"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

zaplodnienie in vitro
Żadnemu bowiem lekarzowi nie da się udowodnić zabójstwa z premedytacją, jeśli nie zostanie złamana zmowa milczenia.
Odmowa z obawy, że 'lekarze' zabiją chorego.
Niskie libido
Bol brzucha - omdlenie