Seks analny

1. Data: 2000-09-19 11:26:25

Temat: Seks analny
Od: "Duugopis" <b...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie:
czy seks analny jest w jakis sposob szkodliwy lub wiaze sie z ryzykiem zakazenia?
Slyszalem, ze nie i wystarczy tylko potem umyc penisa.
Co na ten temat sadzicie?

LK

2. Data: 2000-09-19 17:58:27

Temat: Re: Seks analny
Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duugopis wystukał(a):

> czy seks analny jest w jakis sposob szkodliwy lub wiaze sie
> z ryzykiem zakazenia? Slyszalem, ze nie i wystarczy tylko potem
> umyc penisa. Co na ten temat sadzicie?

Ja sądzę, że przed też by nie zaszkodziło umyć.
--
Dariusz Laskowski Odnoszę wrażenie, że w Twoich
Gdańsk Wrzeszcz artykułach kryje się alternatywna

3. Data: 2000-09-19 18:10:59

Od: "Edward" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duugopis <b...@p...arena.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8q7ii1$27$...@n...onet.pl...
> [...]
zakazenia?
> Slyszalem, ze nie i wystarczy tylko potem umyc penisa.

Cześć
Może być tak samo powodem zakażeń, jak i seks "normalny" - wiele o tym
pisano w popularnych tygodnikach
Pozdrawiam E.

4. Data: 2000-09-21 08:30:13

Temat: Odp: Seks analny
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>czy seks analny jest w jakiś sposób szkodliwy lub wiąże się z ryzykiem zakażenia?
>Słyszałem, ze nie i wystarczy tylko potem umyć penisa.
>Co na ten temat sadzicie?

LK

Jest szkodliwy, bo jest niezgodny z naturą człowieka (nawet z naturą każdego ssaka).
Wstrętny,
niehigieniczny, pedalski i grzeszny. Bardzo osłabia bodźce, szczególnie bodźce
czuciowe. Trudno ci
będzie później osiągnąć pełną satysfakcję seksualną, odbywając normalny stosunek.
Możesz dostać
obrzęku i złapać zakażenie. Albo masz ukryte skłonności homoseksualne albo lubisz
dominować w
związku lub chcesz "tego" tylko spróbować? Może potem umyć penisa ale najlepiej umyj
duszę!
--
Ko#mnie?

5. Data: 2000-09-21 09:39:18

Od: "damon" <d...@s...looz.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ko#mnie? <S...@G...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qch27$3ad$...@i...nask.pl...

> [...]
lubisz dominować w
> związku lub chcesz "tego" tylko spróbować? Może potem umyć penisa ale

powaznie?

co za koles :)

--
damon

6. Data: 2000-09-21 10:18:29

Od: "Ala" <a...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zakazenia?
> Slyszalem, ze nie i wystarczy tylko potem umyc penisa.

pocenie się
pocenie się
Autoszczepionka
Wybudzanie z narkozy