Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Seks analny jako forma antykoncepcji? Seks analny jako swoista forma antykoncepcji? Seks analny jako swoista forma antykoncepcji?

21. Data: 2012-03-12 22:12:58

Temat: Re: Seks analny jako forma antykoncepcji? Seks analny jako swoista forma antykoncepcji? Seks analny jako swoista forma antykoncepcji?
Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:jjlo2p$vte$1@news.task.gda.pl...

> [...]
>>

> Aż tu sie to głupie trollisko "grzech" za mną przywlekło;-)
>
> Ciekaw jestem, co wg niego ma wykazywac w sprawie okoliczności poczęcia
> dołączony przez niego link skoro go tu podał? - czyzby dureń myslał, ze
> test DNA słuzy do okreslenia okoliczności poczęcia? Znając z innych jego
> ("grzecha") postów poziom jego IQ to bardzo możliwe...;-))
>
> PS. Ongiś ta afera Borisa Beckera była dośc głośna w mediach
> niemieckojęzycznych i slady jej mozna znaleźć pod hasłami "Semenraub" albo
> tez "Besenkammer-affaere".
> Może ktoś durniowi"grzechowi" te artykuły litościwie przetłumaczy, skoro

Przy tej dziwnej okazji, sprowokowany przez w/w durnia zajrzałem do starych
numerów Spiegiel-a (bo ongiś całe Niemcy "żyły" tą aferą Beckera i m. in.
znalazłem tam wywiad z znaym hamburskim profesorem Dr. Wolfgangiem Schulzez
renomowanej Klinice uniwersyteckiej w Eppendorf . Stwierdził on w nim, ze
zapewne ta cwana Rosjanka (nota bene czarnoskóra) musiała zgarnąc spermę z
ciała, ponieważ sperma w środowisku ust ginie już po 10 sekundach,- zabijaja
ją tam enzymyzawarte w slinie. Podobno do takiego wniosku doprowadziły
eksperymenty na 5 różnych ejakulatach,- widac ochotników na poświęcenia w
imię nauki nie brakuje!;-). Tymczaserm wjakulat na skórze w temp. ok 37 st.C
może zaCHOWAĆ ZDOLNOŚĆ DO ZAPŁODNIENIA NAWET I 2 DOBY, CO JEST ISTOTNE W
KONTEKŚCIE ZAPYTANIA AUTORA WĄTKU.

22. Data: 2012-03-13 13:39:18

Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponieważ sperma w
> [...]
> brakuje!;-). Tymczaserm wjakulat na skórze w temp. ok 37 st.C może
> zaCHOWAĆ ZDOLNOŚĆ DO ZAPŁODNIENIA NAWET I 2 DOBY, CO JEST ISTOTNE W

Widzisz jak to czytanie prasy kształci - nawet takich durów jak ty. O
właściwościach bakteriobójczych śliny uczyłem się chyba w szkole
podstawowej. A teraz poczytaj sobie w prasie, co się dzieje ze sperma na
skórze. Pozwoli ci to uniknąć powtarzania kolejnych idiotyzmów.

23. Data: 2012-03-13 18:27:27

Od: solvent <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-03-13 14:39, grzech wrote:
> [...]
> podstawowej. A teraz poczytaj sobie w prasie, co się dzieje ze sperma na
> skórze. Pozwoli ci to uniknąć powtarzania kolejnych idiotyzmów.

Warto zauważyć, że plemniki to nie bakterie..

Poza tym właściwości bakteriobójcze wykazuje sama sperma (wynikające
m.in z obecności lizozymu, podobnie jak w ślinie)

Akupunktura w urazach sportowych
Grypa a chemioterapia
Co to za choroba ??
notoryczne biegunki, amylaza we krwi i moczy, zespół gilberta
Ciągłe mrowienie dłoni