Seks na lunch, czyli przedruk z prasy kobiecej...

1. Data: 2007-01-16 18:41:14

Temat: Seks na lunch, czyli przedruk z prasy kobiecej...
Od: Paweł Grzegorz Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://kobieta.interia.pl/seks/seks/news?inf=858881

czyli rozczulające wyznania kilku pań :)

Paweł

2. Data: 2007-01-16 19:19:18

Temat: Re: Seks na lunch, czyli przedruk z prasy kobiecej...
Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Grzegorz Niezbecki napisał(a):
> http://kobieta.interia.pl/seks/seks/news?inf=858881

> czyli rozczulające wyznania kilku pań :)

Rozluźniają mnie takie teksty. To typowe dla Elle, pisemka dla
prymitywnych dziewuch ze wsi, które chcą żyć jak w "Seksie w
wielkim mieście". Faceci i kobiety są jednakowo skłonni do zdrady.
Ale podawać same przykłady szczęśliwie bzykających się na boku
biurokratek, i to bez odrobiny komentarza ze strony jakiegoś choćby
quasi-psychologa, speca od gnijących związków i rozpadów
małżeństw, to już chujowiaszcze dziennikarstwo. Wybaczcie mi
panienki z Elle ;)

MU

3. Data: 2007-01-16 19:20:55

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli rozczulające wyznania kilku pań :)

Żenada :>

Pozdrawiam
Vicky

4. Data: 2007-01-16 21:45:07

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Grzegorz Niezbecki napisał(a):

ujawniasz się widzę. grasz w odkryte karty. tymoszcze cię natchnął? :)
a miliony dularów mają zawsze chęć na kolejne miliony.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

5. Data: 2007-01-16 21:55:35

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...na.swiat>

> Paweł Grzegorz Niezbecki napisał(a):
>
> ujawniasz się widzę. grasz w odkryte karty. tymoszcze cię natchnął? :)

nie, Katarzyna i Melpomena

> a miliony dularów mają zawsze chęć na kolejne miliony

toś Ty taki? no to koniec kurtuazyjnych wizyt

(jak Ty mnie, tak ja Tobie - zmieniaj czasem nakładkę głosową :)

paff

6. Data: 2007-01-17 18:14:00

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki napisał(a):

> nie, Katarzyna i Melpomena

co to za baby?
choć te drugą jakby znam

> toś Ty taki? no to koniec kurtuazyjnych wizyt
>
> (jak Ty mnie, tak ja Tobie - zmieniaj czasem nakładkę głosową :)

hmmm....
no zmieniłem chyba raz do tej pory
ależ wpadaj wpadaj :)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

7. Data: 2007-01-17 18:17:45

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...na.swiat>

> co to za baby?
> choć te drugą jakby znam

nie jesteś na bieżąco z psprasówką?

> hmmm....
> no zmieniłem chyba raz do tej pory

chorera, musiałem nie dosłyszeć ;)

paff

8. Data: 2007-01-17 21:22:47

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki napisał(a):

> nie jesteś na bieżąco z psprasówką?

wpadam od czasu do czasu i zaszczycam losowe wątki
dziś zaliczyłęm czat, pobluzgałem na bluzgacza chwile

> chorera, musiałem nie dosłyszeć ;)

kosmetyka była :)

--
http://trener.blog.pl