Seks po porodzie.

1. Data: 2005-04-25 19:47:00

Temat: Seks po porodzie.
Od: "rut" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pytanie brzmi: kiedy możemy zacząć. Wiem, że powinnam pójść do ginekologa i
to on ma mi powiedzieć, czy z moim ciałem wszystko OK. Problem w tym, że nie
wiem kiedy mam się do niego udać na tę wizytę.
Połóg trwa 6 tygodni, czy muszę czekać aż tyle?

pozdrawiam
rut

2. Data: 2005-04-25 20:12:56

Temat: Re: Seks po porodzie.
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Połóg trwa 6 tygodni, czy muszę czekać aż tyle?

az tyle?

na wizyte idzie sie po 6 tygodnach +/-
jesli przestałas krwawic i dobrze sie czujesz to mozesz rozpoczynac
zycie sex. na nowo .
p.

3. Data: 2005-04-26 09:05:30

Od: "rut" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> az tyle?
>
> na wizyte idzie sie po 6 tygodnach +/-
> jesli przestałas krwawic i dobrze sie czujesz to mozesz rozpoczynac zycie
> sex. na nowo .

Po tych +/- 6 tygodniach i po wizycie? Gdzieś wyczytałam takie mniej więcej
zdanie " Połóg trwa 6 tygodni. po tym czasie obowiązkowo złóż wizytę
ginekologowi, on powie ci, czy możesz podjąć współżycie".

Czuję się dobrze, nie krwawię, do magicznych sześciu brakuje mi jeszcze 2
tygodni.
Skąd się właściwie bierze to "6"? Może gdzieś wewnątrz nie wszystko jest
całkiem w normie, a ja tego nie czuję?
Pewnie nie byłoby pytania, gdyby nie to, że położna nastraszyła mnie
krwotokiem, gdy powiedziałam jej, że ćwiczę mięśnie brzucha. Wtedy też padły
magiczne słowa "6 tygodni".

4. Data: 2005-04-26 09:20:04

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rut napisał/a
> Pewnie nie byłoby pytania, gdyby nie to, że położna nastraszyła mnie
> krwotokiem, gdy powiedziałam jej, że ćwiczę mięśnie brzucha. Wtedy
> też padły magiczne słowa "6 tygodni".

Ja na pierwszej wizycie kontrolnej bylam 10 dni po porodzie i od tego
tez momentu cwicze brzuszki (lekarz zalecil). No.. ale ja mialam cc
wiec moze to jakos inaczej jest.

pozdrawiam
Gosia

5. Data: 2005-04-26 09:49:30

Od: "rut" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> rut napisał/a
>
> Ja na pierwszej wizycie kontrolnej bylam 10 dni po porodzie i od tego tez
> momentu cwicze brzuszki (lekarz zalecil).

Coś podobnego! Co fachowiec, to opinia!

> No.. ale ja mialam cc wiec moze to jakos inaczej jest.

Ja też nie miałam. To był pierwszy poród, siłami natury. Trwał 7h (1 faza) i
20min (2-ga). Tylko po wszystkim miałam 7,7 hemoglobiny...

pozdrawiam
rut

6. Data: 2005-04-26 13:14:02

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 26 Apr 2005 11:20:04 +0200, MałGosia napisał(a):

> Ja na pierwszej wizycie kontrolnej bylam 10 dni po porodzie i od tego
> tez momentu cwicze brzuszki (lekarz zalecil). No.. ale ja mialam cc
> wiec moze to jakos inaczej jest.

Jest gdzieś jakaś strona internetowa z pokazem jak ćwiczyć brzuszki?

--
Kaja

7. Data: 2005-04-26 13:56:59

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisała
> Jest gdzieś jakaś strona internetowa z pokazem jak ćwiczyć brzuszki?

http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.htm

pozdrawiam
Gosia

8. Data: 2005-04-26 21:25:38

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 26 Apr 2005 15:56:59 +0200, MałGosia napisał(a):

> Kaja napisała
>
> http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.htm

Bardzo serdecznie Ci dziękuję :-)

--