Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...

41. Data: 2009-11-11 18:09:47

Temat: Re: Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> To tam było o seksownej bieliźnie? - przełączam, kiedy tylko widzę zwiastun
> tego programiku...
> --
>
> Ikselka.

Ja tysz.
Kto ma pilota ten ma wladze.
Nie ogladam, zadnych tokszolow, seriali, teleturniejow... itede
Poza kanalami popularno-naukowymi, to jedynie TVP-kultura.
Plus serwisy info., i ewentualnie jakies filmy i transmisje sportowe.
Reszta precz!
Notabene probowalem dzisiaj obejrzec remake "Szatana z siodmej klasy".
Co za lipa. Kino polskie chyba sie uwstecznia.
Bo pierwowzor "Szatana... " jest swietnie zrealizowany, ze wspanialymi
kreacjami aktorskimi.
Dodatkowa zaleta, to przemila piosenka "Lato, lato, lato czeka... "
Swietna rezyseria, prowadzenie kamery, dramaturgia...
A we wspolczesnej wersji, wszystko sztuczne, statyczne, nieruchoma
kamera..
Knot do kwadratu.

J-23 itede

42. Data: 2009-11-11 18:13:42

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lis, 11:32, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

n.googlegroups.com...
> [...]
qs.googlegroups.com...
> [...]
qa.googlegroups.com...
> [...]
qc.googlegroups.com...

> Cigle ten sam poziom, rodem z czworakow!
>
> J-23 itede
>
> Odstresuj sie!
>
> http://cenus.pl/produkt/3624556_CYC_ANTYSTRESOWY_13c

Troglodyto, jak swojej kobiecie kazesz szorowac podlogi, w dodatku bez
majtek,
to nic dziwnego, ze musisz uzywac sztuczne cycki... itede.
I jeczec na forum o kawalek du..
Swoja droga, to kto dzisiaj jeszcze szoruje podlogi?

J-23 itede

43. Data: 2009-11-11 18:20:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2009 10:09:47 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Ja tysz.
> Kto ma pilota ten ma wladze.
> Nie ogladam, zadnych tokszolow, seriali, teleturniejow... itede

Ja tysz.
A oglądałeś 9-go, w rocznicę zburzenia muru berlińskiego, na "jedynce",
film o królikach? I ten komentarz, czytany zresztą przez Czubówną, jak w
programach przyrodniczych... Kto oglądał, ten wie o co chodzi. Świetne...

> [...]
> Notabene probowalem dzisiaj obejrzec remake "Szatana z siodmej klasy".
> Co za lipa. Kino polskie chyba sie uwstecznia.

Raczej.
Ponieważ ślepo wzoruje się na amerykańskim...

> Bo pierwowzor "Szatana... " jest swietnie zrealizowany, ze wspanialymi
> kreacjami aktorskimi.

Pamiętam :-)

> [...]
> Swietna rezyseria, prowadzenie kamery, dramaturgia...
> A we wspolczesnej wersji, wszystko sztuczne, statyczne, nieruchoma

Potwierdzam.
Ale kto czytał książkę, ten ma władzę (nad wszelkimi knotami) :-)
--

Ikselka.

44. Data: 2009-11-11 18:22:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2009 10:13:42 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> (...)
> Swoja droga, to kto dzisiaj jeszcze szoruje podlogi?

Ty się zapytaj, kto dzisiaj jeszcze MA prawdziwą podłogę, taką z dech...

--

Ikselka.

45. Data: 2009-11-11 18:28:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Ty się zapytaj, kto dzisiaj jeszcze MA prawdziwą podłogę, taką z
> dech...

No, to już wiesz J-23, kto szoruje podłogi :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

FOX_TROT BEATA...
Koniec internetowej wolnosc w PL?
popularny populares ???
ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło