Sekty

1. Data: 2001-10-12 14:21:52

Temat: Sekty
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,

Szukam osób, które należały do sekt. pisze na ten temat pracę magisterską i
proszę o pilny kontakt lub wskazówki na jakiej grupie można znaleźć takie
osoby.
Pozdrawiam,
Mirek

m...@p...com
Gadu-Gadu: 1576542

2. Data: 2001-10-16 21:11:49

Temat: Re: Sekty
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proszę o pilny kontakt lub wskazówki na jakiej grupie można znaleźć takie

ksiadz?

3. Data: 2001-10-17 13:20:01

Od: "rickfreak" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proszę o pilny kontakt lub wskazówki na jakiej grupie można znaleźć takie

A ja korzystając z okazji chciałbym sie dowiedzieć jaka jest definicja
sekty.
Kiedy coś jest związkiem wyznaniowym, kiedy sektą a kiedy wreszcie religią.
Czy wyznacznikiem jest ilość wiernych i czas powstania? - chyba nie bo to
byłoby bez sensu.
pozdrawiam
rickfreak

4. Data: 2001-10-19 11:04:30

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy wyznacznikiem jest ilość wiernych i czas powstania? - chyba nie bo to

mozna powiedziec w skrocie - co socjolog to definicja.
i tyle musi Ci wystarczyc, bo o definicjach powyzszych terminow mozna
napisac co najmniej prace magisterska

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

5. Data: 2001-10-26 07:37:41

Od: Waldemar Kowalewski <i...@a...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> Szukam osób, które nale?a?y do sekt. pisze na ten temat prac? magistersk? i
> prosz? o pilny kontakt lub wskazówki na jakiej grupie mo?na znale 1/4 ae takie
> osoby.

http://www.fnordokrzyz.prv.pl/

FNORD

--