Sępy czy wróble

41. Data: 2005-01-15 22:12:39

Temat: Re: Sępy czy wróble
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczęście ogrodnika to oczekiwanie.
> Pozdrawiam. Mirzan
O Aktinidii juz poczytalam. Tylko nadal nie wiem, kiedy siac.
pozdrawiam, Barbara

42. Data: 2005-01-16 07:50:50

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Znam to uczucie .Np. wysiewam torebke nasion z roznymi odmianami
> dzwonka. Wschodza 4 , w tym 2 karpackie niebieskie , ktore juz mam. Za
> to te 2 pozostale ! Warto bylo.
>        Teraz zastanawiam sie , kiedy mam posiac Aktinidie chinska i
> pstrolistna , nasiona kupilam na allegro . Chinska jest dwupienna . A
> pstrolistna ? Czym sie roznia " na oko "?
>        A na wszystko mam az 3 ary.
> Pozdrawiam , Barbara

Aktinidie siej teraz, doniczki wystaw na dwór, aby nasiona
przechłodziły się.
Obydwie są rożdzielnopłciowe.Chińska ma wielkie liście pokryte
rudym kutnerem.Psrolistna ma liście z biało różowym zabarwieniem,
Które wygląda jak mączniak.
Niektóre odmiany tych aktinidii są jednopienne.
Jaka była cena nasion?
Pozdrawiam Mirzan>

43. Data: 2005-01-16 14:40:36

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczęście ogrodnika to oczekiwanie.

Hmm...
Ja wlasnie na dzieciątko oczekuję :) Czy to tez szczescie ogrodnika? Chyba
jednak mojego meza ...LOL
Co w zwiazku z tym wydarzeniem wypada mi wysepic? Bo jestem jeszcze w tej
kwestii dziewica :), jezeli nie liczyc krzaczka kawowego od Harpii :*

Co z okazji pojawienia sie dzieciatka nalezaloby posadzic w ogrodzie?
Jakies propozycje?

Pozdrawiam slonecznie,
Pookio
------------------------------
Jestem, jaka jestem...
Moze kiedys stane sie... kims?

44. Data: 2005-01-16 14:57:05

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:csdui1$kbq$1@nemesis.news.tpi.pl Pookio
<m...@n...pl> napisał(a):

> Co z okazji pojawienia sie dzieciatka nalezaloby posadzic w ogrodzie?
> Jakies propozycje?

Hejka. Może warto posadzić drzewo, które sobie "przyniesie" dziecko
według horoskopu celtyckiego. :-)
Pozdrawiam krescencyjnie Ja...cki
PS http://www.republika.pl/celtyk/

45. Data: 2005-01-16 15:35:31

Temat: Odp: Sępy czy wróble
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pookio <m...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:csdui1$kbq$...@n...news.tpi.pl...

> Co z okazji pojawienia sie dzieciatka nalezaloby posadzic w ogrodzie?
> Jakies propozycje?

Dawniej sadziło się dąb. Ale to moda z zeszłego sezonu.
W tym sezonie obowiązuje posadzenie winorośli. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

46. Data: 2005-01-16 15:39:08

Temat: Re: Odp: Sępy czy wróble
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Dawniej sadziło się dąb. Ale to moda z zeszłego sezonu.
> W tym sezonie obowiązuje posadzenie winorośli. :-)

Nie daj sie nabrac Januszowi, posadz maliny :-)

A bardziej na serio, posadz jakiekolwiek drzewo, jakie lubisz,
z tym, ze powinno byc dlugowieczne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

47. Data: 2005-01-16 16:06:56

Temat: Odp: Odp: Sępy czy wróble
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:wUvGd.3880$d...@f...columbus.rr.com...

> Nie daj sie nabrac Januszowi, posadz maliny :-)

Nikogo nie nabieram. Po prostu wiem co jest trendy... :-)

> A bardziej na serio, posadz jakiekolwiek drzewo, jakie lubisz,
> z tym, ze powinno byc dlugowieczne.

To przecież mówię: winorośl. Znane są 150 letnie egzemplarze. Chyba to
wystarczająca długowieczność ;-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

48. Data: 2005-01-16 16:30:15

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ach, jak uroczo !!!
>
> Ja też mam roślinną ulicę. Mianowicie mieszkam na Łanowej. Dlatego ta
> nazwa ponieważ kiedyś były tu tylko łany pól i łąk. Moi sąsiedzi zza góry
> zniekształcają ją na łonową ale ja też nie jestem im dłużna bo Oni
mieszkają
> na Tujowej ;-)
>
> Serdecznie Miłka

:-))))))))
cudem uratowałem klawiaturę przed zalaniem kawą.
Pozdrawiam do łez
skryba

49. Data: 2005-01-16 16:59:12

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:wUvGd.3880$dx3.560@fe1.columbus.rr.com...
> Nie daj sie nabrac Januszowi, posadz maliny :-)
>
> A bardziej na serio, posadz jakiekolwiek drzewo, jakie lubisz,
> [...]
A pod tym drzewem koniecznie:
http://www.tradewindsfruit.com/nipple_fruit_pictures
.htm
a niech sobie mamusia też czasem odpocznie od kochanego dzidziusia.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

50. Data: 2005-01-16 17:09:36

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Całość ustawiam na podłodze przy drzwiach balkonowych i pilnuję żeby
> koty nie plądrowały w doniczkach ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Koty, koty. Przed kotami upilnowac to pikuś ale przecież Ela pisze, że ma
sześcioro szarańczy pod dachem! :-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

Co jest mojej moreli??