Sępy czy wróble

61. Data: 2005-01-18 17:38:20

Temat: Re: Sępy czy wróble
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ogrodnictwa"
> Horticultural
>
> Hejka, to już lepiej polecaj tę encyklopedię w oryginale chociaż był też
> i nędzny przekład.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Dirko, dzięki bardzo - skorzystam na pewno.
Jerzy - jesli kiepski przekład, to chętnie skorzystam z oryginału, masz
pomysł gdzie nabyć? (Tylko za ile...)
Pozdrowienia
Gosia

62. Data: 2005-01-18 17:51:36

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>

> Hejka. A co Ci się w "Podstawach ogrodnictwa" nie podoba?
Czytałeś?
> Pozdrawiam scholastycznie Ja...cki

Tak:
http://wysylkowa.pl/ks292314.html
i dlatego polecam coś większego.
--
Pozdrawiam, Jerzy

63. Data: 2005-01-18 17:54:34

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl>
> Jerzy - jesli kiepski przekład, to chętnie skorzystam z oryginału,
masz
> pomysł gdzie nabyć? (Tylko za ile...)

No właśnie, ja kupiłem oryginał kilka razy taniej, na Koszykowej,
jeszcze przed ukazaniem się przekładu. Do skanowania nie bardzo się
nadaje na moim skanerze bo jest w B-formacie.
:-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

64. Data: 2005-01-18 17:58:18

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, ja kupiłem oryginał kilka razy taniej, na Koszykowej,

Nie wszyscy mieszkają w Warszawie... ;-)

> nadaje na moim skanerze bo jest w B-formacie

> :-(
:-(
No to mi ćwieka zadałeś - będę szukać, jeśli warto.
Pozdr.
Gosia

65. Data: 2005-01-18 20:00:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dirko, dzięki bardzo - skorzystam na pewno.
> Jerzy - jesli kiepski przekład, to chętnie skorzystam z oryginału, masz
> [...]

Nie patrz na cenę. Twoje posty więcej kosztują.

Pozdrawia zdrowotnie boletus

66. Data: 2005-01-20 02:25:00

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jan 2005 17:36:57 +0100, "Małgorzata Klecka"
<m...@w...pl> wrote:

>Basieńko, dziękuję :) Wyszperałam tez coś internetowo i poproszę Was o
>zdanie. I siać i sadzić będę :-D
>(Moja Babcia do końca życia odmawiała używania malaksera do ucierania
>ziemniaków i robiła to ręcznie. Chyba jakieś geny się odzywają we mnie...)

No to to... jak sobie przypomnialem ogród mojek kochanej Babci i jej
piwonie , to popedziłem do OBI i nabyłem nasiona pelargonii w cenie
porównywalnej z akcjami ORLENU.. ;-)
--
Guru nowicjusz ale zaparty

67. Data: 2005-01-20 02:30:52

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 19:43:54 +0100, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> Nie, po prostu każdy z domowników ma swojego kota ;-)

Yyyy, to tak sie da? Znaczy przypisac kota do domownika?
--
Guru zdezorientowany bo jamniczy

68. Data: 2005-01-20 08:39:01

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Yyyy, to tak się da? Znaczy przypisać kota do domownika?

No a jak myślałeś ... każdy kot musi być odpowiednią ilość głaskany w
ciągu dnia i to oczywiście przez swojego pana lub panią :-)

Serdecznie Miłka

69. Data: 2005-01-20 08:54:45

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> No a jak myślałeś ... każdy kot musi być odpowiednią ilość głaskany w
> ciągu dnia i to oczywiście przez swojego pana lub panią :-)
>
> Serdecznie Miłka
Moja kocica ma inną technikę.
Jak przychodzi z dworu to najpierw wskakuje mi na kolana (żeby wytrzeć
zaglinione łapy) a potem przeskakuje na kolana SWOJEGO Pana i tam sie mości.
Pies jest ewidentnie mój i czasem się mnie slucha.
michalina

70. Data: 2005-01-20 17:59:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]

| No to to... jak sobie przypomnialem ogród mojek kochanej Babci i jej
| piwonie , to popedziłem do OBI i nabyłem nasiona pelargonii w cenie

Zasadniczo w innym sklepie w mojej okolicy nasiona po 3,20 zł były:-)

Do Guru: Dział nasienny OBI jest czymś, co należy obchodzić szerokim łukiem.
W Krakowie jest taki uroczy mały sklepik z nasionami chyba na Szewskiej - w
każdym razie na jednej z tych uliczek dochodzących do rynku. Mieli tam
krokusy 'Prins Claus' w zeszłym roku...

Nostalgicznie, Basia.

Co jest mojej moreli??
Hasło