Ser smażony- przysmak z Chorwacji - szukam!

11. Data: 2005-06-02 08:53:56

Temat: Re: Ser smażony- przysmak z Chorwacji - szukam!
Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alko" <N...@X...pl> napisał w wiadomości
news:d7ko1a$s9b$1@nemesis.news.tpi.pl...
> czeski np Radegast, Staropramen, zlatopramen, Budweiser (ten oryginalny a
> nie szczochowatty bud), Kozel
Oj Czesi wola jak sie Budweiser'a zwie Budvar'em... to tak po "ichniemu"...
Tak samo Pilsnera potocznie zwa Prazdroj. Szybko sie lapie jak Pani za barem
robi zdziwiona minke kiedy grzecznie o Pilsnerka prosisz... Chwila
zastanowienia i Pani pyta: Urquell? Przytakujesz... A Pani Ci podaje piwko,
zaznaczajac ze to Prazdroj!

Pzdr,
IN_(co by tak zjadla cesnacke, svickova na smetanie z bita smietana i
zurawinami, a do tego houskove knedliki)

12. Data: 2005-06-14 09:39:43

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> tylko obowiązkowo toto panierować dwukrotnie, aby sie ser nie wylał.
> bardzo dobrze wychodzi ser edamski. można również używać serów pleśniowych,
> np. camemberta.

polecam tez wyprobowac duzy oscypek pokrojony wzdluz w plastry. Imo najbardziej
w smaku podobny do slowackiego vyprazanego syra.

pozdrawiam
d.

13. Data: 2005-06-14 11:47:22

Od: <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Zalewski?= <m...@g...pl> napisał(a):

> Witajcie,
> Podczas ostatniego pobytu w Chorwacji w restauracji jadłem przepyszny ser
> smażony w panierce z jajka i bułki tartej. Było to niebo w gębie. Mam
> pytanie, być moze ktoś wie, jaki dokładnie mógł być użyty ser żółty? Po
> przekrojeniu widelcem, troche się ciągnął, ale niewiele. Być może był to
> jakiś ser inny niż z mleka krowiego? Macie jakieś pomysły?
>
> Pozdrawiam
> Paweł

Tak czytam ten i poniższe posty, i z chęcią bym zjadł sobie taki serek - ktoś
mi powie, jak dokładnie coś takiego przyrządzić???

14. Data: 2005-06-14 12:05:53

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> =?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Zalewski?= <m...@g...pl>

> Tak czytam ten i poniższe posty, i z chęcią bym zjadł sobie taki
> serek - ktoś
> mi powie, jak dokładnie coś takiego przyrządzić???

Jak tak czytasz ten i poniższe posty, to juz powinienes wiedziec jak go
przyrządzic :p
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

15. Data: 2005-06-14 13:42:34

Od: <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn <jurek@post> napisał(a):

> Jak tak czytasz ten i poniższe posty, to juz powinienes wiedziec jak go
> przyrządzic :p
> Ania
tylko nie wiem, czy ser ma być w paski, plasterki, czy może w kostkę, (grubą
kostkę np 4 x r cm......) :))

16. Data: 2005-06-14 14:02:42

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko nie wiem, czy ser ma być w paski, plasterki, czy może w kostkę,
> (grubą
> kostkę np 4 x r cm......) :))
Ser ma byc a la kotlet.... Przynajmniej tak czesi podaja smazony syr. Czyli
gruby plaster. I jesz jak kotlet z hranolkami na przyklad i tatarka ;-)

Pzdr,
IN_

Z czym jeśc ryż
nalesniki