Serdecznie zapraszam do Klubu ON

1. Data: 2002-01-17 13:48:16

Temat: Serdecznie zapraszam do Klubu ON
Od: n...@i...pl (Klub Osób Niepełnosprawnych) szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie zapraszam do Klubu ON

Serdecznie zapraszam na stronę Klubu Osób Niepełnosprawnych
http://niepelnosprawni.w.interia.pl
Serwis nasz, to nie tylko czat dla zakochanych
lecz jest również instrumentem który umożliwi Wam wzięcie losu
we własne ręce. Nie bójcie się i nie lękajcie
z tego serwisu korzystać ponieważ powstał
on z myślą o Osobach Niepełnosprawnych,
którzy korzystając z pełnej anonimowości jaką daje im Internet
poszukują przyjaciela lub partnera na całe życie :-)))

Wszelkie sugestie i pytania prosimy kierować
pod nasz adres e-mail: n...@i...pl

Pozdrawiam i Życzę Szczęścia

webmaster "Daffy"

Wiesz, co daja dzisiaj w TV? >>> http://tv.interia.pl/

2. Data: 2002-01-19 20:08:43

Temat: Re: Serdecznie zapraszam do Klubu ON
Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Klub Osób Niepełnosprawnych" <n...@i...pl> wrote in message
> [...]
> poszukujš przyjaciela lub partnera na całe życie :-)))
>
> Wszelkie sugestie i pytania prosimy kierować

Byłem i zaglądam tam. Warto odwiedzić i oby takich stron dla nas było
więcej. Na razie jeszcze mało tu ludzi ale napewno będzie tam spory ruch.
Jedną słodką studenkę informatyki już poznałem :-) Jest tam także miejsce na
ogłoszenia. Fajna sprawa.

--
Pozdrawiam, Pituś
GG: 1435285

3. Data: 2002-01-20 09:53:34

Od: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pituś" <p...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> więcej. Na razie jeszcze mało tu ludzi ale napewno będzie tam spory ruch.
> Jedną słodką studenkę informatyki już poznałem :-) Jest tam także

Zajrzałem i na dzień dobry zostałem zadany pytaniem "k czy m" ;-) Wszedłem
jako qwerty. W sumie faktycznie miłe miejsce. W lutym zacznie się nowe 30
godzin to spróbuję Ci odbić tę informatyczkę ;-)))

Pozdrawiam
Lech

4. Data: 2002-01-20 14:09:14

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> wrote in message

> Zajrzałem i na dzień dobry zostałem zadany pytaniem "k czy m" ;-) Wszedłem
> jako qwerty.

Hi hi hi!!!! To pewnie ja Cię pytałem :-))) Jak na razie najwięcej osób
zagląda tam wieczorem. Pewnie dla tego, że jest weekend.

> W sumie faktycznie miłe miejsce. W lutym zacznie się nowe 30
> godzin to spróbuję Ci odbić tę informatyczkę ;-)))

Spróbuj, spróbuj!!!!! He he he!!! :-))))

--
Pozdrawiam, Pituś
GG: 1435285

5. Data: 2002-01-20 17:45:02

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> wrote in message

> Hi hi hi!!!! To pewnie ja Cię pytałem :-))) Jak na razie najwięcej osób
> zagląda tam wieczorem. Pewnie dla tego, że jest weekend.

Hi hi - i to tak uczestnicy pl.soc.inwalidzi są także obecni w innych
chatach, IRC-ach, kawiarenka. W sumie miło o tak wiedzieć, że jesteżmy aż tak
aktywni w sieci :)

> Spróbuj, spróbuj!!!!! He he he!!! :-))))

No i oto znowu wyścig za kobietą. Widzę że Pituś w tym wiedziesz prym !!! :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2002-01-26 12:47:49

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i oto znowu wyścig za kobietą. Widzę że Pituś w tym wiedziesz prym !!!
:)

> --
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek K.
>
> +-------------------------------+
> | http://www.proinfo.pl/jacek.k |
> +-------------------------------+
> Heyoo:)
Dziwne,ze jezeli o kobiety chodzi to Pitus zawsze pierwszy:)))oj Pitus Pitus
zaczne Cie chyba pilnowac:)
Pozdrowienia
Aga

7. Data: 2002-01-26 19:23:51

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwne,ze jezeli o kobiety chodzi to Pitus zawsze pierwszy:)))oj Pitus
Pitus
> zaczne Cie chyba pilnowac:)
> Pozdrowienia
> Aga

Nie mam nic przeciwko aby pilnowała mnie tak piękna istota jak Ty.
Musiałabyś być blisko mnie, żby wykonać to zadanie. Przyznaję, to kusząca
propozycja ;-))

--
Pozdrawiam, Pituś
GG: 1435285

8. Data: 2002-01-27 18:29:33

Od: "AmRat" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ładna stronka i nonkretna jeśli mogę to proszęo kontakt na priv (chodzi o
pomoc z moją stronką)
m...@w...pl

czekam i pozdrawiam

9. Data: 2002-03-11 11:38:04

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram zaproszenie -stronka świetna -a na czat milutko! :)
Pozdrawiam
Majka_Cz
Użytkownik Pituś <p...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2cjn7$d9t$...@p...acn.pl...

10. Data: 2002-03-11 18:22:41

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"majka" <m...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Popieram zaproszenie -stronka świetna -a na czat milutko! :)

Aaaaaa, to już wiem wszystko:-)))
Na początku myślałem, że wysyp Majek w Poznaniu jak
grzybów po deszczu:-)

pozdr. - Józek

pomóżcie - opieka nad chorym po niedotlenieniu mózgu
Strona SamiSobie - list na grupe
Na wypadek gdybys chcial(a) zatrudnic ON...
Odpowiedz p. posel Anny Bankowskiej ws pomocy ON w dostepie do Internetu
news (alt)