Sernik - podejście drugie

1. Data: 2001-09-07 09:36:50

Temat: Sernik - podejście drugie
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinnam napisać rozprawkę na temat "zły wpływ Internetu na działalność
kuchenną ".
Robię ten sernik na zimno już drugi raz:-)) Zrobiłam masę, namoczyłam
biszkopty, ale wydało mi się że może za mało żelatynki dodałam.... No i
zdecydowałam dodać jedną galaretkę więcej. Przygotowałam tą galaretkę i
czekałam żeby się oziębiła - oczywiście czekając czytałam grupę....
Nagle zrywam się dopadam kuchni... a tu w misce mam sernik - stężało- a w
drugiej galaretkę ...
Pomieszałam mikserem masę i wylałam na spód herbatnikowy - ciekawe czy
dojdzie do siebie....
A może ja się za ten serniczek nie powinnam w ogóle zabierać??? Jak nie
wyjdzie to robię jeszcze jedną próbę w myśl zasady "do trzech razy sztuka",
i potem ewentualnie wpraszam się na taki sernik do kogoś z Was.
Dominika

1. Data: 2001-09-07 09:55:30

Temat: Re: Sernik - podejście drugie
Od: "syku" <s...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sztuka",
> i potem ewentualnie wpraszam się na taki sernik do kogoś z Was.

A jak się uda to my sie wprosimy :)))

[[kocham Cie kochac i jesc tez lubie]]
syku

1. Data: 2001-09-07 16:35:00

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się uda to my sie wprosimy :)))
>
> [[kocham Cie kochac i jesc tez lubie]]
> syku

w sumie jak sie ie uda to tez jest frajda :)
domowa kuchenka to jedyne miejse gdzie to co nie wyszlo ma
swoj klimat
no i gzdzie ubaw jest mimo wszystko :))))

w knajpie nazywamy to marnowaniem pieniedzy :))
dotad nie znalazlam klucza o co w tym chodzi ;>

:))))))))
Castle
....zwlaszcza w taki chlodny dzien jak dzis...

1. Data: 2001-09-07 16:57:47

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha! donosze ze nie jestem pijana tylko zmarzlam i zmoklam
juz nie bede seplenic wiecej :>
ide przeprowadzic ze soba powazna rozmowe ;) :))))
zabrac kogos?
Castle

Użytkownik "Castle" <j...@i...pl> napisał w
wiadomości news:9nau59$kv4$2@news.tpi.pl...

> [...]
>
> :))))))))
> Castle
> ....zwlaszcza w taki chlodny dzien jak dzis...

Wegry
Pierniczki mojej babci
jaja marnowena
Lazanki