Serwer FTP

1. Data: 2004-10-12 23:12:03

Temat: Serwer FTP
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ tak mi łatwiej , z pośrednictwem grupy zwracam się z uprzejmą
prośbą do użytkowników serwera o to, by nie otwierali więcej niż jednej
sesji.
Prośba moja wynika z ograniczenia jakie narzuca szerokość pasma dostępu do
sieci [zważcie, że po to by serwer działał muszę oddać większość swojego
pasma na Wasz użytek, w przeciwnym przypadku ściąganie byłoby katorgą].
Ponadto uruchamiając więcej niż jedną sesję, zabieracie możliwość
przyłączenia się kogoś innego. W sprawie tej będę ingerował przez zamykanie
nadliczbowej sesji użytkownika. W przypadkach drastycznych, będę kontaktował
się prywatnie.
Dziękuję.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

2. Data: 2004-11-03 12:16:13

Temat: Re: Serwer FTP
Od: "majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszku o jakim serwerze mówisz, bo nie jarze. Proszę o wyjaśnienie :)

Pozdrawiam
Majka_Cz

3. Data: 2004-11-03 12:16:41

Od: "majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-11-03 12:30:21

Od: "majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry że dwa razy ale tak mi się wysłało niechcący Majka_Cz

zapraszam na forun-niepelnosprawny rodzic
wyniki maratonu poznanskiego
Fundusze w PCPR!!!
KARCZYNSKI
Renta socjlna a praca, cd...