Serwerek FTP - pomoc

1. Data: 2002-04-13 16:10:13

Temat: Serwerek FTP - pomoc
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zanim nie napisze gotowca, bede chyba pisala takiego posta raz w tygodniu.
Kto ma problemy z dostaniem sie na serwerek lub nie ma pojecia jak to
zrobic prosze pisac do mnie na priva, a postaram sie pomoc. Przy okazji
Krysiu T., przestalac odpisywac, czy to znaczy, ze juz sie mozesz polaczyc,
czy tez moj mail nie doszedl ?

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-04-13 22:44:19

Temat: Re: Serwerek FTP - pomoc
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Apr 2002 16:10:13 GMT, Monga <m...@n...fm> wrote:

> [...]
>Krysiu T., przestalac odpisywac, czy to znaczy, ze juz sie mozesz polaczyc,

To raczej mojnie odszedl i sie zastanawialam, czy moze stracilas
do mnie cierpliwosc. dalej nic :(

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-13 23:21:41

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> :

> To raczej mojnie odszedl i sie zastanawialam, czy moze stracilas
> do mnie cierpliwosc. dalej nic :(

No to podeslij no jeszcze raz tego maila :) A cierpliwosc musze powiedziec
mam (sama sie sobie dziwie) dosc duza w tej kwestii ;)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-04-14 06:24:58

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych >
> No to podeslij no jeszcze raz tego maila :) A cierpliwosc musze powiedziec
> mam (sama sie sobie dziwie) dosc duza w tej kwestii ;)

W ogole wygladasz na osobe nadzwyczaj cierpliwa, pierwszy haft na 96 !!!!
nitkach na 10 cm i to dosyc bogaty w kolory:)) Ciagle cos od Ciebie chcemy
i o cos pytamy i zawsze grzeczna odpowiedz z usmiechem, podziwiam Cie:)) i
nie zmieniaj sie :)

Elzbieta

1. Data: 2002-04-14 07:54:09

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> [...]
> !!!! nitkach na 10 cm i to dosyc bogaty w kolory:)) Ciagle cos od
> Ciebie chcemy i o cos pytamy i zawsze grzeczna odpowiedz z usmiechem,

Niestety nie w kazdej kwestii jestem taka cierpliwa :) No ale moze ta
cierpliwosc robotkowo-reczna przeniesie mi sie na inne dziedziny zycia, te
w ktorych cierpliwosci mi brak ? ;) A jest ich sporo ;)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228