Serwetka w robaki :-)

1. Data: 2002-12-21 19:34:35

Temat: Serwetka w robaki :-)
Od: "Agnieszka B" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż marzy o serwecie z różnymi dziwnymi żyjątkami. Ma na myśli
karalucha, rybika, itd. Czy ktoś może ma jakieś podobne stworzonka do
wychawtowania w xxx? Zrobiłabym mu niespodziankę.

Agnieszka B
a...@b...org
www.bouvs.org

1. Data: 2002-12-22 09:47:27

Temat: Re: Serwetka w robaki :-)
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.bouvs.org
>
> Hm... mam wzoru chyba na 3 jakies tam zuczki, karaluchy itp, ale niestety nie
na xxx. Schematy b. proste do wychaftowania sciegeiem lancuszkowym, albo
sznureczkiem. Jakbys chciala to daj znac na priv - ale dopiero po swietach bym
ci przyslala...

pozdr
annaweronika

1. Data: 2002-12-23 17:59:41

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka B" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> karalucha, rybika, itd. Czy ktoś może ma jakieś podobne stworzonka do
> wychawtowania w xxx? Zrobiłabym mu niespodziankę.

Poszlo na priv.
Anka
--
^ ^
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2002-12-25 05:09:35

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka B wrote:
> M?j m?? marzy o serwecie z r??nymi dziwnymi ?yj?tkami. Ma na my?li
> karalucha, rybika, itd. Czy kto? mo?e ma jakie? podobne stworzonka do
> wychawtowania w xxx? Zrobi?abym mu niespodziank?.
>
> Agnieszka B
> a...@b...org
> www.bouvs.org

Jeszcze tu:
> http://www.lilootes.com/aabeeloo.htm

J.

czarownica xxx
Re: do Irenki
Tak tu cicho......
Kupilam nowa " Anne"
Serwetki, obrusy na drutach... i nie tylko :-)