Re: Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.

1. Data: 2018-02-08 10:27:52

Temat: Re: Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2018 o 09:06, Presidente de San Escobar pisze:

> Normalnie - nie chcę mieć obok siebie kogoś potencjalnie zarażonego.
> Won do gett!

Taką samą możliwość macie wy, POstempowcy. Jazda do swoich skażonych
nihilizmem i degeneracją gett.

> Do was bym dookoptował :DDDDDDDDD Sprawdzimy jak przeżyjecie bez
> szczepionek z nimi :DDDDDDDDD

Dlatego właśnie szczurów, roznosicieli wirusa, nie przyjmujemy. Nie ma
wirusa nie ma potrzeby stosowania szczepionki.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

2. Data: 2018-02-08 11:38:49

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2018 o 10:31, Presidente de San Escobar pisze:

> Nas jest więcej :DDDDDD Do gett zsyła się mniejszość.

Zaprzeczasz oczywistym oczywistościom. Nie wiesz kto stanowi prawo gdyż
ma większość w Sejmie i Senacie?
I w dodatku nie umiesz czytać słupków...? :)

> Ty powinieneś być w zakładzie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Pewnie z woli twojej...? Woli POstempaka...? :)

> Nie ma bo się ludzie szczepią głąbie :DDDDDDDDDDDDDD

Nie dlatego, że się szczepią lecz dlatego, że wzrasta ich świadomość
POstempaku. Choroby to nieświadomy produkt przemocy psychicznej nieuku
jeden. Ale ty chyba tego nie jesteś w stanie ogarnąć? Hue, hue, hue...

3. Data: 2018-02-08 13:24:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2018 o 11:46, Presidente de San Escobar pisze:

> Ale co mnie obchodzą słupki ? :DDDDDDDDDDDDD Mówię jak powinno być
> :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Trzeba było mówić od razu, że głośno marzysz. :)

> Tyś faktycznie nieźle szurnięty debil jesteś :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
> Jakie prochy bierzesz tylko uczciwie napisz :DDDDDDDDDDDD

Debilowi byś uwierzył, idioto? :)

4. Data: 2018-02-08 14:22:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2018 o 14:02, Presidente de San Escobar pisze:

> Na szczęście wcześniej czy później biologia wygra i twoje geny
> przestaną się rozmnażać :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Biologizm, czyli inaczej materializm już dawno poniósł klęskę a teraz to
już tylko widzimy jak płonie na pogorzelisku. A drogi ucieczki zostały
materialistom odcięte.

> Debilowi tak, tobie nie :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Zdecyduj się wreszcie... A może ty białe myszki widzisz, co? :)

> No to jakie prochy masz brać? :DDDDDDDDDDDDDd

Myślałem, że z twoja przenikliwością wiesz to i bez mojego gadania. :)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Kapitał vs Wiedza - ostatnie starcie.
Rezaty Lachiw?
Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Ustawa o IPN jest słuszna!