Sex - inicjowanie zblizenia.

1. Data: 2004-01-30 12:26:48

Temat: Sex - inicjowanie zblizenia.
Od: "Tommy" <b...@w...wywaltocos.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz widze ze zostal poruszony watek sexu na p.s.r. wiec pozowole sobie
zadac takie pytanie.
Czy uwazacie ze za inicjowanie zblizen w zwiazku odpowiedzialny jest li
tylko mezczyzna (tzn inicjuje 90%). Czy jestescie w stanie okreslic
procentowo jak sie to rozklada w waszym zwiazku?
Jestem ciekaw Waszej opinii gdyz w tej kwestii z moja TZ nie mozemy sie
zgodzic gdyz ja NIE uwazam ze mezczyzna powinien inicjowac 90% zblizen.
Zgodze sie ze naturalna rzecza jest ze inicjuje wieksza czesc.

Tom

2. Data: 2004-01-30 12:39:02

Temat: Re: Sex - inicjowanie zblizenia.
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisal(a) Tommy:

> Czy jestescie w stanie okreslic
> procentowo jak sie to rozklada w waszym zwiazku?

Ja inicjuje jakies 80% a zona ca 75%.

puchaty

3. Data: 2004-01-30 12:56:59

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *Tommy* napisała zimową porą:

:: Poniewaz widze ze zostal poruszony watek sexu na p.s.r. wiec
:: pozowole sobie zadac takie pytanie.

Taki wątek pojawia się tu częściej niż jakikolwiek inny:)

[...]

A po co tu od razu %??? Inicjuje ten , kto ma akurat ochotę - u mnie
przynajmniej i nie zwracamy sobie % głowy - szkoda cennego czasu,
który można inaczej - czytaj - lepiej wykorzystać:))))

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****

4. Data: 2004-01-30 13:02:17

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "puchaty" <p...@b...pl>
napisal w wiadomosci
> Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do
powiedzenia na temat

> Ja inicjuje jakies 80% a zona ca 75%.

w efekcie realizowane jest 55%

;-)))

Qwax

5. Data: 2004-01-30 13:59:57

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tommy" <b...@w...wywaltocos.lodz.pl> napisał w wiadomości

Przeciez oboje chca, wiec oboje powinni inicjowac wtedy kiedy chca.

6. Data: 2004-01-30 14:02:32

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisal w wiadomosci
> Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na
temat

> Ja inicjuje jakies 80% a zona ca 75%.

Nie jestem zbyt mocna w rachunkach ;) ale wyglada mi, z Twoich obliczen, ze
nie tylko o waszych zblizeniach mówisz.....

KS

7. Data: 2004-01-30 14:13:05

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tego, co napisal(a) segka:

> Uzytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisal w wiadomosci
> temat

> Nie jestem zbyt mocna w rachunkach ;) ale wyglada mi, z Twoich obliczen, ze
> nie tylko o waszych zblizeniach mówisz.....

No co Ty! Dotyczy to tylko naszego zwiazku.

puchaty

8. Data: 2004-01-30 14:37:17

Od: "Tommy" <b...@w...wywaltocos.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie nie do konca - moja TZ twierdzi ze to mezczyzna jest od
inicjowania sexu w zwiazku.

Tommy

9. Data: 2004-01-30 14:46:00

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *Tommy* napisała zimową porą:

:: No wlasnie nie do konca - moja TZ twierdzi ze to mezczyzna jest od
:: inicjowania sexu w zwiazku.

Leniwa Bestyjka:)

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****

10. Data: 2004-01-30 14:57:02

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl>
napisał w wiadomości news:bvdql1$h4a$1@news.onet.pl...
> Persona, wirtualnie znana jako *Tommy* napisała zimową
porą:

> :: No wlasnie nie do konca - moja TZ twierdzi ze to
> [...]
Taka jakaś nieruchawa ;-)))

Qwax

Seks
Re: Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
Re:Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
[ot] prywata do Basi Z.
Szkoła - to nie do przyjęcia...