Sex - inicjowanie zblizenia.

11. Data: 2004-01-30 15:56:07

Temat: Re: Sex - inicjowanie zblizenia.
Od: "e...@o...pl" <e-mailetka no_spam@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tommy" zapytał:

> Czy uwazacie ze za inicjowanie zblizen w zwiazku odpowiedzialny jest li
> tylko mezczyzna (tzn inicjuje 90%). Czy jestescie w stanie okreslic
> procentowo jak sie to rozklada w waszym zwiazku?

W naszym związku obecnie 100% zbliżeń inicjuję ja tzn.. kobieta :) na 5
propozycji w tygodniu otrzymuję 3 odmowne.
Kiedyś sytuacja była trochę inna inicjowanie wyglądało 50% na 50% , obecnie
mąż ma problemy w pracy i stresy co spowodowało 0% inicjowania z jego strony
:)
Ja jednak nadal inicjuję i motywuję to tym " co by się odprężył i zapomniał
o kłopotach" ten argument przynosi rezultaty w 2 na 5 próbach inicjowania z
mojej strony :)

> Jestem ciekaw Waszej opinii gdyz w tej kwestii z moja TZ nie mozemy sie
> zgodzic gdyz ja NIE uwazam ze mezczyzna powinien inicjowac 90% zblizen.
> Zgodze sie ze naturalna rzecza jest ze inicjuje wieksza część.

... to zależy od etapu na jakim jesteście np. u nas do roku po urodzeniu
dziecka prawie żadne z nas nic nie inicjowało gdyż byliśmy tak wymęczeni
nieprzespanymi nocami że czasami nawet przez 2 tyg. nikt o tym nie pomyślał.
Kiedy walka z nockami i karmieniem się skończyła - mąż był bardziej aktywny
a ja po woli budziłam się z uśpienia - jednak myślę że gdyby nie stanowcze
kroki z jego strony to mogło by tak pozostać do dziś.

pozdrawiam
e-mailetka

12. Data: 2004-01-30 19:04:41

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e...@o...pl" <e-mailetka no_spam@o2.pl> napisał w
wiadomości news:bvdurl$dis$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W naszym związku obecnie 100% zbliżeń inicjuję ja tzn.. kobieta :) na
5
> propozycji w tygodniu otrzymuję 3 odmowne.

Wy mnie drogie Panie (Tashunek tyż ;) ) nie drażnijcie prze łykendem...
;)

brow(J)arek pozdrawia (i myśli czy by tak dzis czegoś nie zainicjować)

13. Data: 2004-01-30 19:09:43

Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> No co Ty! Dotyczy to tylko naszego zwiazku.

to wyrabiacie 165% normy :) gratulacje
tylko,ile to norma

Misia

--
gg: 3801564

14. Data: 2004-01-30 19:19:33

Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"e...@o...pl" napisał(a):
> [...]
> a ja po woli budziłam się z uśpienia - jednak myślę że gdyby nie stanowcze
> kroki z jego strony to mogło by tak pozostać do dziś.

U nas było podobnie. Teraz po małym kryzysie (bo okazało się że jednak
mężowi czegoś brakowało choć o tym nie mówił) wszystko wraca do normy
tzn. ja nie myśląc o seksie przytulam się i ....
Przyznaję że jestem leniuszkiem i wolę kiedy mężczyzna przejmuje
inicjatywę i dowodzenie, ale czasami trzeba pokazać czego się chce i, że
się w ogóle chce, a nie tylko spełnia obowiązki małżeńskie. Czasem nawet
wystarczy nie ubierać koszuli nocnej czy piżamy tylko jakiś fajny
ciuszek - tak mi się wydaje - i już milej zrobi się facetowi.

Misia

--
gg: 3801564

15. Data: 2004-01-30 19:29:16

Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"brow(J)arek" napisał(a):

> Wy mnie drogie Panie (Tashunek tyż ;) ) nie drażnijcie prze łykendem...
> ;)
>
> brow(J)arek pozdrawia (i myśli czy by tak dzis czegoś nie zainicjować)

tylko nie mów że jesteś taki biedny i wszystko musisz Ty zaczynać - a
jak to było z tym prezentem w kolorze czerwonym:)

Misia
--
gg: 3801564

16. Data: 2004-01-30 19:46:00

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <m...@m...org> napisał w wiadomości

> tylko nie mów że jesteś taki biedny i wszystko musisz Ty zaczynać - a
> jak to było z tym prezentem w kolorze czerwonym:)

Pamiętliwa bestyja ;)

Wszystkiego to ja zaczynać nie musze ale wolałbym jeszcze mniej ;)...
zaczynać oczywiście - bo kończyć to byle więcej.

brow(J)arek pozdrawia i kończy pitolenie na dziś bo kobieta czeka, jest
i winko... to tylko patrzeć (słuchać ?), a i śpiew sie pojawi

17. Data: 2004-01-30 19:46:54

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wystarczy nie ubierać koszuli nocnej czy piżamy tylko jakiś fajny
> ciuszek - tak mi się wydaje - i już milej zrobi się facetowi.

O to, to... bardzo mądrze Misia pisze...

brow(J)arek pozdrawia

18. Data: 2004-01-30 21:28:42

Od: "e-mailetka" <e-mailetka no_spam@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" napisał:

> 5
>
> Wy mnie drogie Panie (Tashunek tyż ;) ) nie drażnijcie prze łykendem...
> ;)
>
> brow(J)arek pozdrawia (i myśli czy by tak dzis czegoś nie zainicjować)

.. i powodzenia życzę, może komuś los się dziś uśmiechnie.
Ja już dziś inicjowałam i nic z tego :( moja średnia spada - na 5 inicjowań
4 odmowne :(
Ech ciężkie jest życie, ciężkie :(
Jutro idę na imprezę sama bez TŻta (nie chciał iść) będą moi koledzy - fajne
chłopaki. Ech trzymaj się e-mailetko - musisz być silna :) :(

przyjemności
e-mailetka

19. Data: 2004-01-31 07:52:56

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 30 Jan 2004 20:09:43 +0100, na pl.soc.rodzina, Misia napisał(a):

> to wyrabiacie 165% normy :) gratulacje
> tylko,ile to norma

Co Ty. Część zbliżeń inicjujemy (jeśli można tak powiedzieć) wspólnie.
Żyjąc ze sobą parę lat czuje się, że dzisiaj trzeba dzieciaki położyć
szybciej spać - sygnały są niewidoczne.

puchaty

20. Data: 2004-01-31 10:45:32

Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Co Ty. Część zbliżeń inicjujemy (jeśli można tak powiedzieć) wspólnie.
> Żyjąc ze sobą parę lat czuje się, że dzisiaj trzeba dzieciaki położyć
> szybciej spać - sygnały są niewidoczne.

No tak, rozumiem i zdałam sobie sprawę, że czasami rzeczywiście u nas
też tak jest. Tylko "dzieciak to taki gatun", że właśnie wtedy nie chcą
spać, rosną im zęby lub coś innego....

A co do procentów to i tak gratulacje. W 55% jesteście jednomyślni.
Tylko podziwiać :). Teraz lepiej rozumiem wszystkie twoje wypowiedzi na
grupie :).
20% żonka
25% ty
To w sumie niewielka różnica.

Pozdrawiam i życzę dalszej takiej jednomyślności również w innych
momentach życia.

Ha ha , ale i tak nie napisałeś ile to norma, bo może to być 1, 12, 100,
300 lub .... do roku. Wtedy te procenty nie wyglądają tak imponująco
:)))))
Nie wymagam odpowiedzi tylko tak sobie myslę i piszę.

Misia
--
gg: 3801564

Seks
Re: Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
Re:Prawa rodzicielskie a kontakt z dzieckiem
[ot] prywata do Basi Z.
Szkoła - to nie do przyjęcia...