Siać czy nie siać?

1. Data: 2000-09-09 13:36:10

Temat: Siać czy nie siać?
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że najlepszy termin siania trawy minął ale u mnie tak wyszło, że mogę dopiero
teraz. Więc jak sądzicie siać czy czekać do wiosny. Wolałbym teraz...
Pozdrawiam
AM

--
Poznaj irysy http://www.republika.pl/emandrzej

Premier Jerzy Buzek na czacie w WP! <http://czat.wp.pl/>

2. Data: 2000-09-11 16:39:37

Temat: Re: Siać czy nie siać?
Od: "Andrzej" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:20000909133621Z1094622-11956+19411@newsgate.
onet.pl...
> Wiem, że najlepszy termin siania trawy minął ale u mnie tak wyszło, że
mogę dopiero
> teraz. Więc jak sądzicie siać czy czekać do wiosny. Wolałbym teraz...
*** Ja posialem tydzien temu i juz wykielkowala.Sadze,ze do poznej jesieni
zdola sie ukorzenic.Dni sa cieple,noce w miare,wilgoci duzo.Powinno byc
OK.Pozdrawiam.Andrzej

3. Data: 2000-09-11 21:35:59

Od: "Katarzyna Kądzik" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniez moge Ci doradzic posianie trawy teraz. W zeszlym roku pod koniec
wrzesnia sialam trawe i zdazyla wykielkowac, a w tym roku w czerwcu mozna
juz bylo ja mocno eksploatowac.

Pozdrawiam, K.
<2...@n...onet.pl

--------------------

4. Data: 2000-09-12 04:26:36

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kądzik" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Rowniez moge Ci doradzic posianie trawy teraz. W zeszlym roku pod koniec
> wrzesnia sialam trawe i zdazyla wykielkowac,

Sianie trawy w obecnym czasie jest ryzykowne. Na zeszłorocznym przykładzie
nie można się opierać gdyż zima była bardzo lekka. Oczywiście, jeżeli trawy
niewielki kawałek a region Polski, z tych cieplejszych to i ryzykować można.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

5. Data: 2000-09-12 07:33:05

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:20000909133621Z1094622-11956+19411@newsgate.
onet.pl...
> Wiem, że najlepszy termin siania trawy
a kiedy on przypadał?

minął ale u mnie tak wyszło, że mogę dopiero
> teraz. Więc jak sądzicie siać czy czekać do wiosny. Wolałbym teraz...
Przyjżyj się co robią jaskółki w twojej okolicy, zbierają się do odlotu - to
nie siej, jak nie to spokojnie możesz siać. Korzystna pogoda [wilgoć i w
miarę ciepło] dla wegetacji trawki powinna się jeszcze utrzymać ok.5-6
tygodni.
Ale wysiej już teraz, dziś lub 14-16 i 18 [kwadra korzenia kończy się 20].
"Siewna Matka [8/9] pokazuje, jaka pogoda po niej następuje."
Pozdrawiam Jerzy

Ekowioska w jeleniogórskim .
RE: kwaśna gleba
Święto w Skierniewicach ?