Siane Dicentra ....

11. Data: 2008-01-09 19:15:28

Temat: Re: Siane Dicentra ....
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> A fotki masz może?

Nie mam :-(
Tortulosa rośnie bujnie, taka pajęczyna, na jakieś 2m wyrosła.
Na szerokość to lazła, gdzie mogła się zaczepić.
Macrocapnos jest znacznie efektowniejsza chociaż
połowę mniejsza. Ma większe liście i większe kwiaty, których końce
przebarwiają się na rudo.

Pozdrawiam, Barbara

12. Data: 2008-01-09 19:28:53

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan P. Cieciński napisał:

> Wielosił błękitny (Polemonium caeruleum) to roślina naszego klimatu,
> niewrażliwa na mrozy i przymrozki.

Po przekwitnięciu ścinam i kwitnie / trochę słabiej/ drugi raz.
Tak fajnie wystawały niebieskie kwiatki nad pierwszym śniegiem :-)

Pisałem o niej już dawno, wydrukowano
> ten art. w miesięczniku AURA nr-8/2000 (jest także na mojej stronie).

Dzięki.
Słyszałam o właściwościach leczniczych i dopiero tutaj znalazłam.
I też, dlaczego samosiejka przy murku jest taka dorodna- wapnia
potrzebuje i ma :-)

Pozdrawiam, Barbara

13. Data: 2008-01-09 19:28:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Macrocapnos jest znacznie efektowniejsza chociaż
> połowę mniejsza. Ma większe liście i większe kwiaty, których końce
> przebarwiają się na rudo.

Mam zdjęcie Dicentra macrocapnos, mogę przesłać chętnym,
proszę podać adres.
Pozdrawiam.Mirzan

14. Data: 2008-01-10 05:12:04

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> nasiona chyba od Mirka
> Tak ,od Mirka.
> Ale Mirka nie widać :-(

Przecież pisał, że bolą Go kolana
;-)

Pewnie opracowuje wiosenną ofertę nasion.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

15. Data: 2008-01-10 08:04:25

Od: "mitzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież pisał, że bolą Go kolana
> ;-)
>
> Pewnie opracowuje wiosenną ofertę nasion.

Już jest dobrze, ale nie tragicznie.Oferta nasion gotowa, zawsze jest
gotowa, na początek listopada, jak wszystkie nasiona wysuszę.
Pozdrawiam.mirzan

16. Data: 2008-01-11 16:12:57

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Jan 2008 20:28:55 +0100, mirzan napisał(a):

> Mam zdjęcie Dicentra macrocapnos, mogę przesłać chętnym,
> proszę podać adres.

Ja poproszę, adres jak w nagłówku.

Pozdrawiam,
Marta