Siatka przed nornicami?

11. Data: 2009-03-23 12:25:22

Temat: Re: Siatka przed nornicami?
Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e242ad4c-ad79-4897-a9dd-7a18b5c0c17b@g19g2000yq
l.googlegroups.com...
On 23 Mar, 13:09, "atman" <r...@w...pl> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
> wiadomościnews:7f239677-1097-4ad4-8382-5e12e4be967a@
o36g2000yqh.googlegroups.com...
> On 23 Mar, 00:50, kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/...@asme.pl> wrote:
>
> > i...@g...pl pisze:
>
> fotka ?

Mam gdzieś na płytach, ale na tamtych zdjęciach akurat ten pojemnik
nie był dokładnie pokazany - lepiej zrobię zdjęcie specjalnie, z
bliska. Tylko naładuję baterię aparatu, w tym tyg. zamieszczę zdjęcia.

Przydałyby się ;)

12. Data: 2009-03-23 15:22:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 12:58, i...@g...pl wrote:

> ziemi, gdzie rosną iglaki w tym pojemniku - jest to rodzaj ceglanej
> prostokątnej donicy wkomponowanej w ceglaną barierkę tarasu, o wym.
> m.w. 1,2mx1,0cm.

Pomyłka jest oczywista - 1,2mx1,0m.

13. Data: 2009-03-23 19:28:09

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

atman pisze:

> [...]
> nie był dokładnie pokazany - lepiej zrobię zdjęcie specjalnie, z
> bliska. Tylko naładuję baterię aparatu, w tym tyg. zamieszczę zdjęcia.

Prędzej ci swoją nago przyśle niż tego co opisała.
;-)

--
pozdr. Jerzy

14. Data: 2009-03-23 23:13:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2009 20:28:09 +0100, JerzyN napisał(a):

l.googlegroups.com...
o36g2000yqh.googlegroups.com...

> Prędzej ci swoją nago przyśle niż tego co opisała.
> ;-)

Dupa, nie facet. Nie przyślę zdjęć tego, co opisałam, bo podam link całej
grupie, żeby zobaczyła, dupku. I nawet ty obejrzysz, bo przecież nie
zdzierżysz. Niektóre osoby z grup były u mnie i widziały, tępaku. Co za
ordynus. Jaki ty musisz być w życiu dopiero! - rzygać się chce.
:->

15. Data: 2009-03-24 00:46:26

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdzierżysz. Niektóre osoby z grup były u mnie i widziały, tępaku. Co za
> ordynus. Jaki ty musisz być w życiu dopiero! - rzygać się chce.

Współczuję chłopu :(
Nie, ....... nie Jerzemu.

16. Data: 2009-03-24 07:55:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 01:46:26 +0100, piotrh napisał(a):

l.googlegroups.com..
o36g2000yqh.googleg

> Współczuję chłopu :(

Czego? - że jest meżczyzną, a nie jak ty i nowaczek szują i babą?

> Nie, ....... nie Jerzemu.

Jerzemu? - Jerzy to imię męskie :->

17. Data: 2009-03-24 08:20:13

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego? - że jest meżczyzną, a nie jak ty i nowaczek szują i babą?

I tak oto ta grupa, wzorem innych, wchodzi na wyższe poziomy.
--
Basia

18. Data: 2009-03-24 09:28:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:20:13 +0100, Bbjk napisał(a):

> I tak oto ta grupa, wzorem innych, wchodzi na wyższe poziomy.

A czemu to niby do mnie? - pisz do nowaczka, chama.

19. Data: 2009-03-24 09:30:49

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gqa540$rg3$2@inews.gazeta.pl Bbjk
<b...@g...pl> napisał(a):

> I tak oto ta grupa, wzorem innych, wchodzi na wyższe poziomy.

Hejka. Dobrym sposobem jest ignorowanie psychopatów.
Pozdrawiam utrapieńczo Ja...cki
PS Może wzorem maskotki ogłosić konkurs na trola-psychola (kołka) grupowego?

20. Data: 2009-03-24 09:45:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 10:30:49 +0100, Dirko napisał(a):

> W wiadomości news:gqa540$rg3$2@inews.gazeta.pl Bbjk

> Hejka. Dobrym sposobem jest ignorowanie psychopatów.
> Pozdrawiam utrapieńczo Ja...cki
> PS Może wzorem maskotki ogłosić konkurs na trola-psychola (kołka) grupowego?

Po co? Koń jaki jest - każdy widzi.

hortensja
Hippeastrum do rozpoznania.....
Łakomstwo :-)