Siatka przed nornicami?

31. Data: 2009-03-24 20:59:12

Temat: Re: Siatka przed nornicami?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Mar 2009 00:50:42 +0100, kpawlak napisał(a):

> Wspaniala podpowiedz, pani Ikselko! Teraz tylko musze upolowac cegly z
> rozbiorki - i do dziela...!

Mąż mi zwrocił uwagę na ważną rzecz, abym Cię ostrzegła: do wyłożenia ścian
wewnątrz grządki użyj koniecznie miękkiego styropianu, nie twardego. No to
ostrzegam - ja nie pamiętałam o tym, a zresztą sie nie znam na styropianie
i nie zwróciłam na to uwagi, że u nas był dany akurat miękki :-)

32. Data: 2009-03-24 21:29:00

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Dobrym sposobem jest ignorowanie psychopatów.
> Pozdrawiam utrapieńczo Ja...cki
> PS Może wzorem maskotki ogłosić konkurs na trola-psychola (kołka)
grupowego?

Z tego co widzimy najwięcej pości Ikselka.

Pozdrawiam czarno na białym

33. Data: 2009-03-24 21:38:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2009 22:29:00 +0100, ? napisał(a):

> Z tego co widzimy najwięcej pości Ikselka.

Patrzysz zbiorowo, trollu?

34. Data: 2009-03-24 21:52:13

Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> ostrzegam - ja nie pamiętałam o tym, a zresztą sie nie znam na styropianie
> i nie zwróciłam na to uwagi, że u nas był dany akurat miękki :-)

Merci ba(,)kur! To wazna informacja!

Uklony

kpawlak

35. Data: 2009-04-01 21:51:13

Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Nawzajem. Życzę powodzenia.

Poslusznie donosze, ze w sieciach Praktykera, Ciastoramy - nie ma
szczegolnie dedykowanych myszom i innym nornicom - siatek
zabezpieczajacych. Sprawdzone osobiscie - ku nauce i pozytkowi innych
poszukujacych...

Uklony

kpawlak

hortensja