Się pochwalę :-)

1. Data: 2004-05-18 11:13:26

Temat: Się pochwalę :-)
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwitnie mi wszystko, a nawet jeszcze więcej :-) A pączki mają
hortensja pnąca (trzyletnia) i niektóre z nowych peonii
od Rafała. Nie przypuszczałam, że peonie sadzone w jesieni
zakwitną już w tym roku.
No i oczywiście kwitną koty sąsiadów, zachwycone, że dozywianie
wróciło ;-)
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2004-05-18 11:37:53

Temat: Re: Się pochwalę :-)
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 May 2004 13:13:26 +0200, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Kwitnie mi wszystko, a nawet jeszcze więcej :-)

Ja też tak chcę! Powiedz co kwitnie, bo u mnie tylko oczekiwanie
na kwiaty. Ogród zaczyna mi kwitnąć w końcu maja/czerwcu, a teraz
głównie pączki podziwiam.

Pozdrawiam, Anka :)

3. Data: 2004-05-18 12:09:57

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> Ja też tak chcę! Powiedz co kwitnie, bo u mnie tylko oczekiwanie
> na kwiaty. Ogród zaczyna mi kwitnąć w końcu maja/czerwcu, a teraz
> głównie pączki podziwiam.

Niezapominajki, lilaki, jakieś późniejsze fiołki, orliki, brunera,
mnóstwo małych bylinek noname, pigwa, jakies opóźnione tulipany,
tytoń, werbena, żółte maleństwa, których nazwę co roku odczytuję na
torebce z nasionami i natychmiast zapominam :-)
Pączki też mam :-) Sporo już przekwitło (zawilce, wczesne fiołki,
miodunki). Za to w lipcu chyba będzie pusto. Wiosenne przekwitna a
jesienne nie zdążą zakwitnąć.

4. Data: 2004-05-18 12:16:54

Od: "mumimos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

a ja dla rownowagi

wlasnie pod okna wjechali mi kosiarze i "wykosili " 2 krzewy ozdobne
(korzenie zostaly-kikuty na 3 cm od ziemi)
co za zycie brutalne,
dzieki bogu, jakims cudem zostaly ominete dwie kany, moze dlatego se dosc
mocno wyczyscilem w ich promieniu
eh oh ah :)

5. Data: 2004-05-18 13:04:54

Temat: Re: Się pochwalę :-)- OT
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja też tak chcę! Powiedz co kwitnie, bo u mnie tylko oczekiwanie
> na kwiaty. Ogród zaczyna mi kwitnąć w końcu maja/czerwcu, a teraz
> głównie pączki podziwiam.

A ja chciałbym się dowiedzieć, kiedy będzie ten najazd, bo już oczy
wypatrzyłam, żeby się wcześniej zabezpieczyć :-))

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2004-05-18 13:26:34

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 May 2004 15:04:54 +0200, "Maria Maci?g"
<m...@N...pl> wrote:

>A ja chciałbym się dowiedzieć, kiedy będzie ten najazd, bo już oczy
>wypatrzyłam, żeby się wcześniej zabezpieczyć :-))

No trudno jakoś z Tomkiem nam się umówić :)
A i o roślinki na wymianę ciężko, bo u nas mała
bioróżnorodność... No chyba, że interesuje Cię np. siewka tego
wilczomlecza?

A naprawdę wciąż mamy pozwolenie na najazd?

Pozdrawiam,
Anka :)

7. Data: 2004-05-18 14:53:46

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> choć nie będzie to pewnie myśl złota:
> Najpiękniejszą muzyką przed snem
> jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

Oj, ja też chcę żeby u mnie kwitła brunerra !!! Gdzie ją zdobyłaś ... ja
szukam w sklepach ogrodniczych i kręcą przecząco głową :-(((
Mój Mutek też się rozwija, już upolował w tym roku 3 szpaki, ryjówkę i
poturbował kwiczoła ... zbójnik jeden ;-)
Wesoło Miłka

8. Data: 2004-05-18 15:25:01

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od Rafała. Nie przypuszczałam, że peonie sadzone w jesieni
> zakwitną już w tym roku.

No, to dobrze. Zastanawiałem się, czy dobrze karpy ukopałem :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

9. Data: 2004-05-18 16:09:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Sporo już przekwitło (zawilce, wczesne fiołki,
> miodunki). Za to w lipcu chyba będzie pusto. Wiosenne przekwitna a

Przepraszam, a co z letnimi kwiatami?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-05-18 16:12:25

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wróciło ;-)
> --
> Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,

Ale masz fajnie!!
Mi kwitnie jeden rozanecznik, dwie bergenie, niezapominajki i azalia. Ale to
wszystko kupilam albo kwitnace albo z paczkami, wiec to zadna sztuka.
Z niepokojem czekam na to co posialam lub posadzilam jesienia. No i
oczywiscie na moje pierwsze cebulki, bulwy i klacza :-)))
Magda

Wypożyczalnia kosiarkek gdzie w Wa-wie???
Wypożyczalnia sprzetu ogrodniczego
Martwi mnie jedna róża
figowiec - co to za odmiana
Saletra amonowa - na co skutkuje ?