Siedem lat

101. Data: 2011-01-24 17:54:48

Temat: Re: Siedem lat
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ihkdj7$7mh$1@news.onet.pl...

> Baryłę odziedziczyłam w stanie utuczonym i teraz powoli go odchudzam.
>
> A Baryła jęczy, bo jęczy.
> że spacer, że kot, że Cusiek, że ktos ma kanapkę (a nie on), że..... itd.
> Po prostu w ten sposób komunikuje się ze światem. Jedne psy skaczą i kręcą
> młynki, a Baryła jęczy.

Poziom cukru też mu zbadałaś ?

JBP

102. Data: 2011-01-24 17:58:09

Od: "tygrys.schrodingera" <g...@k...sky> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał

> Super odpowiedż.
> A dasz popatrzeć?
> Ściągnąć?
>
> MK

Masz moje neurony do swojej dyspozycji...
panie Kapitanie !

I nie chcę być pierwszym, bym chyba musiał
zupełnie stracić rozum...
Ale jeśli załoga się zbuntuje...
Oddam za Ciebie moje życie...
To pewne, Siostra...
:o/

juda

103. Data: 2011-01-24 18:12:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 18:40:50 +0100, Vilar napisał(a):

> Po prostu w ten sposób komunikuje się ze światem. Jedne psy skaczą i kręcą
> młynki, a Baryła jęczy.

Moje - jeden patrzy, a drugi mówi. Oba po ludzkiemu. Nie przesadzam. Tylko
ten, co mówi, to w jakimś nieznanym języku, bo intonacja jest zupełnie jak
w polskim...

104. Data: 2011-01-24 20:48:51

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-24 17:42, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> A radość na widok czekolady pod ten aspekt możemy podciągnąć?

A nie wiem. Ani kształtem, ani barwą nie pasują.

Qra
--
limitowana

105. Data: 2011-01-24 21:48:18

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> I to jest jedyna różnica pomiędzy nami, ludźmi dumnymi ze swego
> człowieczeństwa, a zwierzętami - marudni jesteśmy.
>
> Chociaż moment, Baryła, jeden z moich psów też jest marudny.

Jak widać niektóre zwierzęta upodabniają się do właścicieli. :P

106. Data: 2011-01-24 21:53:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 22:48:18 +0100, Veronika napisał(a):

> Jak widać niektóre zwierzęta upodabniają się do właścicieli. :P

I odwrotnie ;-PPP

107. Data: 2011-01-24 22:06:49

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I odwrotnie ;-PPP

Mam nadzieję. :P

108. Data: 2011-01-25 07:06:52

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> Czy są chwilę w których życie ma sens?

W każdym razie, wszystko będzie dobrze
http://www.youtube.com/watch?v=PvPzdr4FgN4

109. Data: 2011-01-25 07:14:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
>
> W każdym razie, wszystko będzie dobrze
> http://www.youtube.com/watch?v=PvPzdr4FgN4

Trzeba pamiętać, by zacząć od siebie- i wszxystko będzie dobrze. No i
ok.Życzę Ci RADOŚCI!

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

110. Data: 2011-01-25 08:27:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Mam nadzieję. :P

Wredne babska.
Że też to łazi po świecie i powietrze tylko psuje.

MK

XLi
AISZY
żagiel... _|) -`@'-