Siedem lat

231. Data: 2011-01-27 19:02:54

Temat: Re: Siedem lat
Od: "kowal.sky.~" <g...@b...times> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> hihi, nie
> tylko dla każdego z nas co innego jest powodem do zadowolenia
>
> kiwiko

Tak więc zadowolenie=sens ? :o/

kowal.sky.~

232. Data: 2011-01-27 19:17:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kowal.sky.~" <g...@b...times> napisał w wiadomości
> -`@'-
>
> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> Tak więc zadowolenie=sens ? :o/
>
> kowal.sky.~
może tak łatwiej sobie to wyobrazić?

kiwiko

233. Data: 2011-01-27 19:21:54

Od: "kowal.sky.~" <g...@b...times> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> może tak łatwiej sobie to wyobrazić?
>
> kiwiko

Hmm...
Tak więc sens = kwestia wyobraźni ?
:o/

kowal.sky.~

234. Data: 2011-01-27 23:04:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-27 00:13, Nowy lepszy tren R pisze:

> Sardaukarzy zaraz nadlecą :)

Snoby :D

--
Pozdrawiam - Aicha (no kurna, nie trawię i nic nie poradzę... za to
cyberpunk już tak)

235. Data: 2011-01-27 23:21:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-27 05:58, Sakujami pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=d__oeWhUWiE

Jaka fajna osiemnastka :)

--
Pozdrawiam - Aicha

236. Data: 2011-01-28 00:41:20

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message news:ihp7ko$e43$1@news.onet.pl...
> Hmm, fakt, sporo zaniedbałem swoją fizyczność...Ciągle sobie obiecuję
> długie, poranne spacery, biegi- i co rusz ktoś dzwoni ze zleceniem...

to sa tylko wymowki.

i.

237. Data: 2011-01-28 07:24:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" napisał w wiadomości grup

> [...]
> Hmm, fakt, sporo zaniedbałem swoją fizyczność...Ciągle sobie obiecuję
> długie, poranne spacery, biegi- i co rusz ktoś dzwoni ze zleceniem...

To akurat prawda...

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

238. Data: 2011-01-28 09:36:02

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Iwon(K)a" napisał w wiadomości grup

> [...]

Łatwo być karbowym... wobec innych, c'nie?

MK

239. Data: 2011-01-28 11:20:28

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

===================

> Łatwo być karbowym... wobec innych, c'nie?

Wobec siebie być to wbrew naturze. Można by się wybatożyć śmiertelnie.

Qra
--
delikatnej konstrukcji cielesnej

240. Data: 2011-01-28 13:30:27

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> które sprawia, że świat docierajacy z zewnątrz jest 'bez smaku'.
> Albo może inaczej: nie znajdujesz w nim tych smaków, które
> pamiętasz z przeszłości. Ale walczysz o swoje :) Może sam jesteś
> w stanie podać jakieś propozycje co do tego, jakie smaki jednak
> do Ciebie docierają przez te zasłony i co się da z nich wyciagnąć ?

> Czarno białe obrazy bez użycia kolorów też moga być przepiękne.
> Może masz w sobie silę do tego, by zrezygnować z barw i znaleźć
> przestrzeń, potencjał w tych skromniejszych środkach, którymi
> dysponujesz obecnie ?

Mam uboższy zestaw smaków. Obrazy jakie daje się przy pomocy nich tworzyć to
przede wszystkim konstrukcje religijne. Niektórzy pustelnicy specjalnie
uchodzili na pustynię aby ich nie rozpraszało, jednak ja widzę się nie takim
jakim chcę się widzieć. Lepiej jest w tych chwilach gdy czasem dochodzi smak
programowania.

XLi
AISZY
żagiel... _|) -`@'-