Siedem lat

81. Data: 2011-01-24 17:12:30

Temat: Re: Siedem lat
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4d3da1b6$5$2488$65785112@news.neostrada.pl...

> wcale mu się nie dziwię...
> jak można tak do niego mówić...
>
> kiwiko

Naprawdę sobie na ten przydomek zasłuzył....
O proszę, sensem życia niektórych stworzeń jest ... jedzenie :-)

MK

PS. Baryła: http://www.fotosik.pl/404.php
i razem z Cuśkiem: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7471f88a3cd3bdc
.html

82. Data: 2011-01-24 17:17:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tygrys.schrodingera" <g...@k...sky> napisał w wiadomości

> To bez znzaczenia, czy będę zadowolony...
> Szukam gołej Prawdy -`@'-
> No wiesz, to najbardziej działa mi na neurony...
> :o)
>
> Proszę, opowiadaj, co wiesz.
>
> juda

Jak masz zamiar to zrobić wobec tego całego bajzlu, który mamy w głowach?

MK

PS. Piękny nick

83. Data: 2011-01-24 17:19:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stary jest.

Ale ty masz pamięć....
Zrobiłaś na mnie wrażenie.

MK

84. Data: 2011-01-24 17:24:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 18:19:55 +0100, Vilar napisał(a):

> Ale ty masz pamięć....
> Zrobiłaś na mnie wrażenie.

Lepiej użyć inteligencji, zamiast bezproduktywnie obciążać pamięć.
Zwierzęta nie są marudne, jeśli są młode i zdrowe. Niczego nie
wiem/pamiętam o Twoim psie.

85. Data: 2011-01-24 17:27:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej użyć inteligencji, zamiast bezproduktywnie obciążać pamięć.
> Zwierzęta nie są marudne, jeśli są młode i zdrowe. Niczego nie
> wiem/pamiętam o Twoim psie.

Właśnie nie byłam pewna, czy cokolwiek tu wspominałam o futrzakach.
Faktem jest, że Baryła ma już swoje lata, ale faktem też jest, że marudny
jest od początku (chodzi i jęczy - a jest zdrowy jak byk).
Z wiekiem mu się nasila - jak u każdego z nas. Z wiekiem pewne cechy
rozrastają nam się w sposób niekoniecznie kontrolowany.

MK

86. Data: 2011-01-24 17:28:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Naprawdę sobie na ten przydomek zasłuzył....
> O proszę, sensem życia niektórych stworzeń jest ... jedzenie :-)

404 hehehehe dobre ;-)

> i razem z Cuśkiem:
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7471f88a3cd3bdc
.html

Pikne.

87. Data: 2011-01-24 17:31:25

Od: "tygrys.schrodingera" <g...@k...sky> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał

> Jak masz zamiar to zrobić wobec tego całego bajzlu, który mamy w głowach?
-
Po prostu, panie Kapitanie !

> MK
> PS. Piękny nick

:o)
juda

88. Data: 2011-01-24 17:33:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hihi, zawsze mnie rozśmieszasz
> ale pewnie przeprowadziłeś kiedyś jakaś staruszkę przez ulicę

Staruszki nie pamietam, ale kilku niewidomych conajmniej i nie wiem czemu
sobie mnie upatrzyli.

89. Data: 2011-01-24 17:36:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> 404 hehehehe dobre ;-)

:-P
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/902d469ca6d72c25
.html

90. Data: 2011-01-24 17:37:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2011 18:27:52 +0100, Vilar napisał(a):

> Właśnie nie byłam pewna, czy cokolwiek tu wspominałam o futrzakach.

Cokolwiek wspominałaś - że masz.

> Faktem jest, że Baryła ma już swoje lata, ale faktem też jest, że marudny
> jest od początku (chodzi i jęczy - a jest zdrowy jak byk).
> Z wiekiem mu się nasila - jak u każdego z nas. Z wiekiem pewne cechy

Tylko że zwierzęta nie jęczą bez powodu. Baryła "Baryłą" też chyba nie jest
bez powodu - przestań go przekarmiać, to przestanie mieć te zatwardzenia i
jęczeć. Albo karmę mu zmień na lżej strawną.

XLi
AISZY
żagiel... _|) -`@'-
FRANZ LISZT