Siedzieć w domu

11. Data: 2002-06-20 12:13:52

Temat: Re: Siedzieć w domu
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irena" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3d11bfc8@news.vogel.pl...
> Czy ktoś ma jakieś pomysły na umilenie sobie czasu
spędzanego samotnie W
> DOMU (nie mam dzieci i nie pracuję).
> Irena

Właśnie natrafiłaś na doskonaly sposób zaglądająć na tą
grupę:-)))
Darek

12. Data: 2002-06-20 12:18:16

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> - pomysl o jakims zwierzaku :))
>
> Kiedyś miałam kota, ale zakończyłam naszą znajomość oddając go w dobre
ręce.
> Miał nerwicę i nie trafiał do piasku.
> Irena

Idź nad wodę - natychmiast! i uśmiechaj się do ratowników :)
pozdr.Joanna

13. Data: 2002-06-20 12:39:43

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aesgkl$4bg$...@n...tpi.pl...

> spędzanego samotnie W
> >
> Właśnie natrafiłaś na doskonaly sposób zaglądająć na tą
> grupę:-)))

ROTFL, DArku!

Szybko go braknie Irenie :-))))

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

14. Data: 2002-06-20 12:44:23

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma jakieś pomysły na umilenie sobie czasu spędzanego samotnie W
> DOMU (nie mam dzieci i nie pracuję).
> Irena

Ja robię drzewo genealogiczne swojej i żonki rodziny prowadząc poszukiwania
na całym świecie - właśnie znalazłem krewnych w Australi :-)))
Och... ile to czasu zabiera (a ja go nie mam :-((( )
Acha ... i robię doktorat - tak sobie ... z nudów.. ;-)))
i działam w Stowarzyszeniu na Rzecz Rozbudowy Gimnazjum (bo ciasne,
gimnazjum oczywiście), w PZW (Polski Związek Wędkarski - to dla nie
wtajemniczonych), Towarzystwie przyjaciół Harcerstwa i jednej partii
politycznej.
Tylko, że równocześnie chodzę do pracy :-))))))))))))))))))))))))))

czytam też !!!

Sławek

Ps. zapomniałem o dzieciach.... tak, na pewno!! Mam dzieci . Dwoje.
:-)))))))))))))))))) Co niedziela wypad w plenery :-))))

15. Data: 2002-06-20 12:56:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irena <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy ktoś ma jakieś pomysły na umilenie sobie czasu spędzanego samotnie W
> DOMU (nie mam dzieci i nie pracuję).

Można:

- oglądać wenezuelsko-chilijskie telenowele
- czytać harlequiny
- pluć i łapać
- dłubać w nosie
- prostować banany
- liczyć ziarnka maku

A serio, jak masz nadmiar czasu, wykorzystaj go na coś, co lubisz
najbardziej. A co lubisz robić najbardziej, tego nikt z nas Ci nie powie,
sorry.

JoP

16. Data: 2002-06-20 19:07:31

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda_p" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pomysł nr 2:
> postarać się o dziecko (o to łatwiej)

Długo nie chce robić w kuwetkę:-)

Blanka

b...@p...onet.pl

17. Data: 2002-06-21 11:31:26

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irena <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Czy ktoś ma jakieś pomysły na umilenie sobie czasu spędzanego samotnie W
> DOMU (nie mam dzieci i nie pracuję).

Umilenie, jak umilenie...
Ja raczej pomyślałabym perspektywicznie i zaczęłabym robić coś, co w
przyszłości może się przydać, gdyby sytuacja "nie pracuję, siedzę w domu"
zmieniła się w "nie pracuję-co będę jeść?"

Jeśli mogłabym, pogłębiałabym wiedzę. Próbowałabym się gdzieś zatrudnić na
bezpłatny staż, do jakiejś interesującej firmy.

A poza tym, mimo wszystko bym czytała, czytała, szlifowała angielski, uczyła
się włoskiego i hiszpańskiego, oddawała się rękodziełu (wszelkie wyplatania
z różnych materiałów), ćwiczyła się w szyciu i krojeniu, uprawiała roślinki
na wszystkich parapetach.
I spałabym co najmniej 6 godzin każdego dnia ;-))

pozdrawiam

Monika

18. Data: 2002-06-21 11:42:13

Temat: Odp: Siedzieć w domu
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Czy ktoś ma jakieś pomysły na umilenie sobie czasu spędzanego samotnie W

Hej, skad jestes? Moze pokorespondujemy? Ja tez siedze w domu, nie mam
dzieci i nie pracuje (jestem studentka i w tej chwili mam wakacje). Maz
calymi dniami w robocie...

Pozdrawiam,
Iwona

19. Data: 2002-06-21 11:46:45

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma jakieś pomysły na umilenie sobie czasu spędzanego samotnie....

W jakiejś grupie było "*.towarzyskie", tylko nie mogę sobie przypomnieć w
jakiej ;-))

Pozdrawiam
Andrzej

20. Data: 2002-06-21 11:59:40

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pozdrawiam
> Andrzej
Gdzieś ty się "wałkonił" tyle czasu?;-))) Trafiłeś dzisiaj
na posuchę.:-((
Darek

pieniądze-temat stary jak świat
próba
nie separacja/chyba do prawnika/
Studia Psych.-Ped. Pomocy Rodzinie i Dziecku
teścik