Silne osłabienie.

1. Data: 2005-09-20 16:08:09

Temat: Silne osłabienie.
Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
jakiś czas temu (niecałe 2 tygodnie) odczuwałem przez około 2-3 dni silne
osłabienie organizmu. Towarzyszyła mu bladość twarzy, duża senność i
zmniejszony aperyt. W tym okresie sporo i intensywnie pracowałem więc
myślałem, że objawy to zwykłe przemęczenie. Niestety teraz znowu powróciły.
Nie wiem czy mogą to być w dalszym ciągu objawy przemęczenia czy raczej
powinienem zgłosić się do lekarza. Dodam, że nie towarzyszą temu żadne inne
objawy. Mam 21 lat i nigdy wcześniej nie odczuwałem podobnych dolegliwości.

Pozdrawiam:
Marcel, GMM
http://www.gmm.com.pl

---------------------
KONKURS! Wygraj gramofon Numark oraz inne nagrody!
Szczegóły: http://www.gmm.com.pl/konkurs
---------------------

Uprzejmie proszę odpowiadając na ten post nie usuwać treści całego
dotychczasowego dialogu. Z góry dziekuję.
-------

2. Data: 2005-09-20 17:00:11

Temat: Re: Silne osłabienie.
Od: Dorcia <n...@s...zonk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Sep 2005 18:08:09 +0200, gawdzik napisał(a):

> [...]
> objawy. Mam 21 lat i nigdy wcześniej nie odczuwałem podobnych dolegliwości.

Zdecydowanie radzę zgłosić się do lekarza. Powinien on skierować na
zrobienie rutynowych badań. Mogą to być objawy jakieś choroby (np.anemia).

3. Data: 2005-09-20 17:09:05

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gawdzik napisał(a):

> objawy. Mam 21 lat i nigdy wcześniej nie odczuwałem podobnych dolegliwości.

no cóż, zawsze jest ten pierwszy raz ;)

zużycie materiału :P

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-09-20 19:08:48

Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe, z bardzo kiepskiej gliny zatem nas ulepiono jeśli zużywa się ona tak
szybko ;)
Chociaż glina glinie nie równa.

Pozdrawiam:
Marcel

5. Data: 2005-09-21 14:09:34

Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
dzięki za porade. Zadam może nietypowe pytanie, ale nie byłem u lekarza od
jakiś 6-7 lat i nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Jak ustalić gdzie
jestem zapisany i kto jest moim lekarzem rodzinnym?

Pozdrawiam:
Marcel

6. Data: 2005-09-22 22:51:38

Od: "max payne" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>objawy. Mam 21 lat i nigdy wcześniej nie odczuwałem podobnych dolegliwości.
>
>Proponuje badania krwi , a nawet lepiej ...( nie zart) sliny !!
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2005-09-23 15:15:08

Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
wróciłem właśnie od lekarza. Pani doktor stwierdziła, że dolegliwości
występują głównie na tle nerwowym oraz z powodu przemęczenia pracą. Nie
stwierdziła objawów anemi, zmierzyła poziom cukru i wykonała pomiar
ciśnienia - wszystko wypadło w normie. Mam przyjmować 2x dziennie Filomag B6
i pić herbatę z żeńszenia a jeśli objawy nie przejdą zgłosić się za tydzień
lub półtora.
Nie skierowała natomiast na dodatkowe badania krwii czy tym bardziej śliny.
Jakieś porady, propozycje?

Pozdrawiam:
Marcel

Użytkownik "max payne" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> --
> archiwum i przeszukiwanie newsów
> http://www.polnews.pl

Prosze o fachową porad
Ptasia grypa
provigil/modafinil
Problem z widzeniem w okularach przeciwsłonecznych ze szkłami korekcyjnymi
sinupret- jako dlugo mozna + pytan pare o zatokach