Re: Silnik nawiewu

From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Silnik nawiewu
Date: Sun, 18 Nov 2018 13:40:50 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości
news:1kff16u7or61s.dlg@tyczka.com...

> https://allegro.pl/kategoria/obsluga-klimatyzacji-ge
neratory-ozonu-259611?order=d

> Przyda się do ogólnego odświeżania/odkażania wielu rzeczy: samochód,
> produkty spożywcze (owce, warzywa), pomieszczenia, itd.

Faktycznie nie jest źle: wystawiłam na 2h na mrozik, na balkon, połaził ,
wywietszał,
ale w domu po połowie godziny jednak smrodek wyczułam,
więc potem w domu ustawiłam tuż koło tego jonizatora w oczyszczaczu,
zaprogramowałam programatorem gniazdkowym by się sam wyłączył po godzinie
i wyszłam na dłużej.
I na razie nie śmierdzi.
Jszcze ze 2 razy ten numer zrobię by smrodek się nie odrodził i będzie ok.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)