Silny filr przeciwsloneczny z kolorem

1. Data: 2003-06-06 20:16:24

Temat: Silny filr przeciwsloneczny z kolorem
Od: Jacek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako blondyn muszę używać filtrów od 60 w górę a przy tej okazji
zawsze sporym problemem jest pokrycie całej skóry. Gdzieś czytałem, że
są już filtry, które mają wyraźny kolor co ułatwia ich rozprowadzanie.
Kolor ma znikać po wchłonięciu w skórę. Pytałem w paru aptekach ale o
niczym takim nie słyszeli. Czy ktoś może zna taki kolorowy filtr 60+
(najlepiej wodoodporny)?

Pozdrawiam,

Jacek

1. Data: 2003-06-06 20:33:28

Temat: Re: Silny filr przeciwsloneczny z kolorem
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nivea kolorowy spray dla dzieci- kolor niebieski bodajże, znika chwile po
nałożeniu, ale ma filtr nie wyższy niż 35 (nie panmiętam dokładnie jaki
faktor)
Inne produkty barwione pozostawiają delikatny kolor i są to: SVR spf 50, SVR
spf 100, Bioderma Photoderm MAX spf 100 wersja tonująca, Bioderma Photoderm
Flush spf50, Anthelios XL 60+ wersja tonująca.

1. Data: 2003-06-06 21:06:18

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nivea kolorowy spray dla dzieci- kolor niebieski bodajże, znika chwile po
> nałożeniu, ale ma filtr nie wyższy niż 35 (nie panmiętam dokładnie jaki
> faktor)
Sprawdziłam na www.nivea.pl
Produkt nazywa się koloryzujący sun-spray dla dzieci, SPF20, kolor zielony

1. Data: 2003-06-08 18:25:19

Od: Jacek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Jun 2003 23:06:18 +0200, "justyp" <m...@o...pl> wrote:

>Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>Sprawdziłam na www.nivea.pl
>Produkt nazywa się koloryzujący sun-spray dla dzieci, SPF20, kolor zielony

Dzięki! 20 to dla mnie za mało ale sprawdzę te pozostałe.

Pozdrawiam,

Jacek

no to ja też będę chwalić :))
lakiery Joko