Silva

1. Data: 2000-01-28 21:17:38

Temat: Silva
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZEŚĆ
Czy ktos z was slyszał kiedys o metodzie Silvy?

--
Kasia

1. Data: 2000-01-28 21:45:05

Temat: Re: Silva
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a) w wiadomości: ...
>CZEŚĆ
>Czy ktos z was slyszał kiedys o metodzie Silvy?
>

>--
>Kasia

Co chcesz wiedziec?
Bozena
Kubus Fatalista.

1. Data: 2000-01-28 21:52:08

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote in message ...
>CZEŚĆ
>Czy ktos z was slyszał kiedys o metodzie Silvy?

Sure, Sam nawet w tym uczestniczylem.

Pajonk

1. Data: 2000-01-28 22:26:06

Temat: Odp: Silva
Od: "Daniel" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ccok4.17211$H...@n...tpnet.pl...

> Sure, Sam nawet w tym uczestniczylem.
>
> Pajonk

Pajonk, może chcesz poczytać wreszcie to, co spłodziłem o różokrzyżowcach?
daniel

1. Data: 2000-01-28 23:26:32

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel <d...@k...net.pl> napisal(a):
> Pajonk, może chcesz poczytać wreszcie to, co spłodziłem o różokrzyżowcach?
> daniel
Sorry, ze tak ni z gruchy, ale ja chetnie bym poczytal jakis Twoj referacjik
o Wielkich Bialych Mago-Gnostykach (TM) :-)

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."

1. Data: 2000-01-29 21:48:24

Od: "aleksandra fajfer" <f...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

http://www.silvamethod.com/
polecam ten adres, ale metoda to nic rewelacyjnego...
Kasia skrev i meldingen ...

1. Data: 2000-01-30 00:39:09

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel wrote in message <2Iok4.17347$Hi2.393498@news.tpnet.pl>...

>Pajonk, może chcesz poczytać wreszcie to, co spłodziłem o różokrzyżowcach?
>daniel

Jasne? A gdzie moge?

Pajonk

1. Data: 2000-01-30 00:39:10

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

aleksandra fajfer wrote in message ...
>http://www.silvamethod.com/
>polecam ten adres, ale metoda to nic rewelacyjnego...
>Kasia skrev i meldingen ...

To fakt ze nie jest czyms fantastycznym w porownaniu do innych. Tak naprawde
to wszystkie bazuja na tym samym. Do nauki umiejetnosci obnizania
czestotliwosci fal mozgowych i w ten sposob docierania do glebszych pokladow
podswiadomosci. Ale to czego sie tam nauczylas to twoje. Ja polecam kurs
podstawowy, juz mi nie raz pomoglo to czego sie tam nauczylem, pomaga i
bedzie pomagac.

Pajonk

1. Data: 2000-01-30 12:49:18

Od: "Daniel" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma sprawy, ale napisz do mnie na priva - różokrzyżowcy to niekoniecznie
Wielcy Biali Mago-Gnostycy
daniel

Użytkownik Bialobaltim <b...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86vl48$gud$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2000-01-30 12:50:42

Od: "Daniel" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz do mnie na priva i przypomnij sobie skąd się znamy. Pa.
daniel

Użytkownik Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NKLk4.20243$H...@n...tpnet.pl...

> Jasne? A gdzie moge?
>
> Pajonk

Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy.
"zazdrość"?
Norwich Union - afera z falszywymi umowami
dlaczego niektórzy ludzie boją się psychologów?
Re: Znow milosc ? Ja nie chce !