Simon Moleke Nije - jeszcze cos

1. Data: 2007-01-16 13:50:28

Temat: Simon Moleke Nije - jeszcze cos
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla ostrzezenia:

Simon: "W Polsce, co mozna stwierdzic bez wiekszej przesady, mamy do
czynienia z glebinowa, skostniala, przerazajaca niechecia wobec Afrykanów.
Oskarzenie o bycie HIV pozytywnym to ostatnia bron, która moga wobec ciebie,
wobec Afrykanczyka, wyciagnac twoi wrogowie. To bron inspirowana
ideologicznie, codziennie wzmacniana niepokojacymi publikacjami na temat
Afryki pisanymi przez tak zwanych ekspertów."
Sylwia: "Simon, czy jestes HIV dodatni?".
Simon: "Zaczynasz zachowywac sie jak rasistka, lecisz robic sobie test tylko
dlatego, ze jakis czlowiek-widmo wrzuca cos na moja strone, zeby mi
zniszczyc reputacje Jak myslisz, kto to napisal?
Simon: Zaczynam rozumiec, dlaczego ten kraj jest notowany jako jeden z
najbardziej antysemickich krajów na swiecie!

Calosc:
http://www.gazetawyborcza.pl/1,75480,3846291.html

Duch

2. Data: 2007-01-16 14:28:15

Temat: Re: Simon Moleke Nije - jeszcze cos
Od: "Zwolo" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> [...]
> Simon: Zaczynam rozumiec, dlaczego ten kraj jest notowany jako jeden z
> najbardziej antysemickich krajów na swiecie!

Szkoda że tak mało ludzi szuka w życiu prawdziwej szczerości i
miłości. Zaufania i bezpieczeństwa. Coraz większe znaczenie ma
zabawa, to żeby było fajnie. Życie nigdy nie będzie kolorowe, a
prawdziwą przyjemność i satysfakcję przynoszą te mało znaczące
rzeczy. Najwyraźniej coraz mniej osób to dostrzega.

3. Data: 2007-01-16 14:30:34

Od: "Zwolo" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> [...]
> Simon: Zaczynam rozumiec, dlaczego ten kraj jest notowany jako jeden z
> najbardziej antysemickich krajów na swiecie!

Każsy chce być kimś wielkim. Szuka spełnienia na masową skalę,
taką jaką się podaje w telewizji. Czy to rzeczywiście jest takie
wspaniałe? Czy nie lepiej być uczciwym wobec siebie i trzymać się
pewnych określonych sobie zasad? Czy to nie ma większej wartości
niż chwila zabawy?

4. Data: 2007-01-16 14:45:34

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwolo napisał(a):

> [...]
> prawdziwą przyjemność i satysfakcję przynoszą te mało znaczące
> rzeczy. Najwyraźniej coraz mniej osób to dostrzega.

Całkowicie się z Tobą zgadzam.
To przykre, że ludzie w pogoni za "nie wiadomo czym" gubią sens
życia, zapominają, co jest najważniejsze. Dociera to do nich dopiero
wtedy, gdy zaczynają to tracić, a i nawet wtedy nie zawsze i nie do
wszystkich.
Tymczasem każdy dzień może przynieść ze sobą prawdziwą radość.
Trzeba tylko pozwolić sobie to dostrzec.
Trzeba tylko chcieć to dostrzec. :)

Pozdrawiam,
Magda

5. Data: 2007-01-16 14:55:00

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwolo napisał(a):

> [...] Czy nie lepiej być uczciwym wobec siebie i trzymać się
> pewnych określonych sobie zasad? Czy to nie ma większej wartości
> niż chwila zabawy?

I znowu się zgadzam :).
Bycie uczciwym wobec siebie i innych, oraz trzymanie się swoich jasno
określonych zasad, to swego rodzaju fundamenty, na których możemy
budować swoje życie. Bez tych fundamentów, nasze życie będzie
jedną wielką ruiną, choć do pewnego momentu możemy sobie z tego
nie zdawać sprawy.

Pozdrawiam,
Magda

6. Data: 2007-01-16 15:12:00

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Calosc:
> http://www.gazetawyborcza.pl/1,75480,3846291.html

Dramat!!
Normalne "wyparcie" choroby....

Pozdrawiam
Vicky

p.s.
Strach go zamknąc z kimś w jednej celi :)

7. Data: 2007-01-16 16:25:11

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch; <eoilaq$o6d$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> ideologicznie, codziennie wzmacniana niepokojacymi publikacjami na temat
> Afryki pisanymi przez tak zwanych ekspertów."

Spójrz na ludzi jak na systemy informacyjne (empatia też jest funkcją
informacji) nastawione na przeżycie i własny bezstresowy rozwój. To
wszystko co mówi Kameruńczyk, to tylko informacje, zaczęrpniete zresztą
"z zewnątrz" - to jak kaseta magnetofonowa odtwarzana w miarę potrzeby/w
kontekście rozmowy.

Dlatego sobiście np. omijam osoby, które mówią o wartościach, kulturze i
wszystkim co nic o nich nie mówi, jest wysoko społecznie oceniane i
należy do trzonu kultury - bardziej do mnie przemawiają osoby, które
powiedzą co dziś zrobiły, niż to, że "Symfonia X jest porywająca". ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

8. Data: 2007-01-17 23:09:43

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> należy do trzonu kultury - bardziej do mnie przemawiają osoby, które
> powiedzą co dziś zrobiły, niż to, że "Symfonia X jest porywająca". ;)

I dlatego omijasz Magdalenę, która tuż obok tak przynudza:

Prawdaż azaliż, iż omijaż?

--
Sławek

9. Data: 2007-01-18 04:39:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

na_poczta.onet.pl; <eomabo$s3a$1@news.onet.pl> :

> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> I dlatego omijasz Magdalenę, która tuż obok tak przynudza:

> Prawdaż azaliż, iż omijaż?

Omijam. A bo co? ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

10. Data: 2007-01-18 04:47:22

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

na_poczta.onet.pl; <eomabo$s3a$1@news.onet.pl> :

> Prawdaż azaliż, iż omijaż?

Wytłumaczę Ci to z trochę innej strony - mz. KAŻDA (no może nie każda) z
dziewczyn Kameruńczyka wyznawała trzymanie się sztywno zasad, problem w
tym, że kolor skóry, okoliczności życia "oblubieńca" i zapewne sposób
podrywu nie były wpisane w te "zasady", a de facto nie były wpisane w
"zracjonalizowane metody obrony przed mężczyznami". Chcesz się bronić
przed kontaktami z męzczyznami/kobietami, to się broń, ale nie nazywaj
tego *zasadami*, ale obroną - wtedy będziesz wiedział przed czym się
bronisz.

Np. szowinistka powinna sobie twardo powiedzieć, że jest szowinistką, a
nie pierdolić trzy po trzy, że jest osobą otwartą na nowe doświadczenia,
poukładaną itd. - osoba broniąca się za pomocą ironii, cynizmu nie jest
osobą poukładaną. ;) To jest ZASADA. ;)

Flyer
--
gg: 9708346