Sine ręce

1. Data: 2003-03-24 20:41:47

Temat: Sine ręce
Od: Michał Chudzik <c...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu mam sine ręce(dłonie). Nie wiem czy
to odmrożenie, stosowałem różne maści na odmrożenia, ale nie widać
rezultatu, może ktoś miał coś podobnego i wie jak to wyleczyć?

2. Data: 2003-03-24 21:30:21

Temat: Re: Sine ręce
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegoś czasu mam sine ręce(dłonie). Nie wiem czy
> to odmrożenie, stosowałem różne maści na odmrożenia, ale nie widać
> rezultatu, może ktoś miał coś podobnego i wie jak to wyleczyć?

Witamy w klubie :P
Tez to mam. Najbardziej pomaga na to lato :)
U mnie wzięło się od siedzenia zimą w nocy przed kompem - kiedy już w CO
dogasało ;)
Ja stosuję Arcalen, tyle pomaga, ile smaruję, czyli prawie nic, ale zawsze
to jakieś placebo :)
Jeśli jednak będziesz znał już jakieś lepsze rozwiązanie niż solarium, daj
znać.

pozdrawiam
Adam Kowalski

3. Data: 2003-03-26 19:25:49

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na odmrozenia bardzo pomaga kompres:
nasiusiac na gaze, owinac reke i trzymac przez jakies 10 min, a na noc
nasiusiac na gaze-oblozyc druga sucha gaza i zalozyc bawelniane rekawiczki.
Po kazdym takim "zabiegu" nalozyc duzo tlustego kremu(np. zwykly oliwkowy).
Efekty sa po dwoch, trzech dniach.
pozdrawiam
kr

4. Data: 2003-03-26 20:10:44

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rekawiczki.
> Po kazdym takim "zabiegu" nalozyc duzo tlustego kremu(np. zwykly

A koniecznie trzeba 'siusiać'? :)
pozdr

5. Data: 2003-03-27 05:41:11

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie zalecenia dostala jedna znajoma, od lekarza stosujacego urynoterapie.
Wiem, ze brzmi to wszystko dziwnie, ale ja widzialem efekty i rzeczywiscie
to dziala!

6. Data: 2003-03-28 21:42:02

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Chudzik <c...@u...net.pl> napisał(a):

> Od jakiegoś czasu mam sine ręce(dłonie). Nie wiem czy
> to odmrożenie, stosowałem różne maści na odmrożenia, ale nie widać
> rezultatu, może ktoś miał coś podobnego i wie jak to wyleczyć?

Rzuc palenie

7. Data: 2003-03-31 13:45:06

Od: "Anna Jabłońska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Chudzik" <c...@u...net.pl> napisał w wiadomości
> Od jakiegoś czasu mam sine ręce(dłonie). Nie wiem czy
> to odmrożenie, stosowałem różne maści na odmrożenia, ale nie widać
> rezultatu, może ktoś miał coś podobnego i wie jak to wyleczyć?

ja rowniez miałam sino-granatowe rece a przy tym bardzo silny katar
szczegolenie wiosną i jesienią (chusteczek higenicznych wtedy jeszcze nie
było) a w związku z tym miałam całą masę chstek z materiału. To było
okropne.Stosowałam rożne środki, ktore mi dawali LUDZIE dobrej woli. Miałam
nawet rany na rękach,swędzenie. Aż ktoś dał mi radę bardzo prostą a
mianowicei: pojechać nad morze i położć się na plaży wystawiając ręce na
słońce w gorącym piasku sprobowałam i I wiecie, że pozbyłam się odmrożenia a
nawet kataru siennego.

uczulenie (dziecko)
drozdze?
problem