SkalaNieprzystosowaniaSpołecznego

1. Data: 2005-04-29 14:19:44

Temat: Re: SkalaNieprzystosowaniaSpołecznego / ot
Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Nie wiem czy to dobra grupa ale poszukuje Skali Nieprzystosowania
> Społecznego (SNS) wg L. Pytki(moze byc ktos inny). . Czy ktoś mógłby mi
> pomóc.

a czy taka skala objela by swoim zakresem i mnie? :>

ghostrider

1. Data: 2005-04-29 14:21:07

Temat: Re: SkalaNieprzystosowaniaSpołecznego
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Nie wiem czy to dobra grupa ale poszukuje Skali Nieprzystosowania
> Społecznego (SNS) wg L. Pytki(moze byc ktos inny). . Czy ktoś mógłby mi
> pomóc.

Jest w książce L. Pytki: Pedagogika resocjalizacyjna.

V-V

1. Data: 2005-04-29 14:24:11

Temat: SkalaNieprzystosowaniaSpołecznego
Od: "JarY" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nie wiem czy to dobra grupa ale poszukuje Skali Nieprzystosowania
Społecznego (SNS) wg L. Pytki(moze byc ktos inny). . Czy ktoś mógłby mi
pomóc.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Jarek

1. Data: 2005-04-29 17:30:08

Od: "JarY" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Jest w książce L. Pytki: Pedagogika resocjalizacyjna.

Tak wiem ze jest ale u mnie w bibliotece jest tylko jeden egzemplarz i
własnie ktos go wyporzyczył a mam zrobic prace na srode:(
Pomozcie:(

1. Data: 2005-05-01 05:27:24

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JarY" <> napisał w wiadomości
> Tak wiem ze jest ale u mnie w bibliotece jest tylko jeden egzemplarz

SNS mierzy:
1.Nieprzystosowanie rodzinne
2.Nieprzystosowanie rówiesnicze
3. Nieprzystosowanie szkolne
4.Nasilenie zachowań antyspołecznych
5.Kululację niekorzysntych czynników biopsychicznych
6.Kululację niekorzystnych czynników socjolulturowych oraz środków
profilaktyczno-korekcyjnych
.a potem est ble ble ble dodatkowe opisy sposoby mierzenia, jak chcesz
konkretów gg 1304522
pozdr
Ania No chyba że jesteś z Poznania to możesz wpaśc po ksiązkę:)

Percepcja
Zchodząc na Ziemię.
Jak to działa ??? Test z kartami w PowerPoint
Jak ja się cieszę...
Brak uczuć, niewrażliwość! Jak to zmienić?