Skalnik - służbowe polecenie od żony.

1. Data: 2000-03-28 10:17:21

Temat: Skalnik - służbowe polecenie od żony.
Od: Roman Gomółka <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów.

Jakoże pierwszy raz goszczę u Was przeto wprzódy się przedstawię:
Romek Gomółka zamieszkujący peryferie miasteczka Prusice (to jakieś 30 kilometrów na
północ od Wrocławia), w których to kupiłem w zeszłym roku dom. Głowne zainteresowania
-
modelarstwo (stały bywalec pl.rec.modelarstwo).
W związku z zeszłorocznym nabytkiem otrzymałem polecenie służbowe od mojej małżonki
zrobienia w ogródku przed domem skalniaka. Zielonego pojęcia nie mam jak się do
sprawy
zabrać - przejżałem www.ogrodnik.pl, ale jestem tak samo mądry jak przed lekturą.
Proszę zatem o wskazanie jakiejś godnej polecenia lektury z interesującej mnie
dziedziny, a może jakieś własne podpowiedzi, lub ciekawe linki.

Dziękuję z góry (kamieni ;-) )
Romek

2. Data: 2000-03-28 10:36:17

Temat: Re: Skalnik - służbowe polecenie od żony.
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Głowne zainteresowania -
>modelarstwo (stały bywalec pl.rec.modelarstwo).
>W związku z zeszłorocznym nabytkiem otrzymałem polecenie służbowe od mojej
małżonki
>zrobienia w ogródku przed domem skalniaka.
Romek nie daj sie .Przeciez Twoja zona idzie na latwizne.
Ty masz co robic (np modele)to niech ona nie zawraca glowy tylko sama poszuka.
A jak sie ze skalniakiem nie uda to i tak bedzie na Ciebie.

>Dziękuję z góry (kamieni ;-) )
>Romek
No chyba ze robisz modele latajace .W takim wypadku skalniak powinien miec
co najmniej 2 do 3 m wysokosci,i na gorze powinna byc powierzchnia ok 10 m2.
Co do roslin to sie nie przejnuj,mchy i porosty same sie znajda.
Pozdrawiam
Juras

3. Data: 2000-03-28 10:38:13

Temat: Re: Skalniak ...
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Roman Gomółka" wrote:
> W związku z zeszłorocznym nabytkiem otrzymałem polecenie służbowe od mojej małżonki
> zrobienia w ogródku przed domem skalniaka. [...]
> a może jakieś własne podpowiedzi, lub ciekawe linki.

Boguslawa Radzimierskiego prosze o podpowiedzi na grupe (nie na priva
:-) ). Sam jestem zainteresowany.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

4. Data: 2000-03-28 10:51:40

Od: Roman Gomółka <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) napisał / wrote:

> Romek nie daj sie .Przeciez Twoja zona idzie na latwizne.Ty masz co robic (np
modele)
to niech ona nie zawraca glowy tylko sama poszuka.

:-)))))) A widziałeś damską nogę w szpilkach zawieszoną 5 cm nad właśnie skończonym
radiomodelem samolotu???

> No chyba ze robisz modele latajace .W takim wypadku skalniak powinien miec co
najmniej 2 do 3 m wysokosci,i na gorze powinna byc powierzchnia ok 10 m2.

Nie, w takim wypadku powinien być płaski, 50m długi, 10m szeroki i asfaltowy, ale za
taki pomysł na skalniaka, to ja mogę oberwać... ;-)

Pozdrówko
Romek

5. Data: 2000-03-28 11:05:44

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
asfaltowy, ale za
>taki pomysł na skalniaka, to ja mogę oberwać... ;-)

Te 10 m2 to po to zeby postawic stol,fotel ,siedziec pic pifo i patrzec jak
slicznie cumulusy przechodza w culunimbusy lub odwrotnie i czy sa wlasciwa
watunki do latania.
Juras

6. Data: 2000-03-28 18:06:05

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Skalniak powinien sie kojarzyc z rosnacymi tam roslinami.
Obecnie jest moda na skalniaki i sadzi sie tam wszystko co jest zielone i
akceptuje niemal kazda glebe i tradycyjny sposob uprawy ,przy czym szybko
sie rozrasta i ladnie kwitnie. (rogownica,zagwin ,czysciec czy tez wiele
gatunkow floksow)
Najprostszy sposob na wykonanie skalniaka to wykorzystac ziemie z oczka
wodnego i udekorowac to kamieniami.
Natomiast prawdziwy skalniak to nasza ozdoba przez caly rok ale wymagajaca
stalej opieki i pielegnacji, tak ze trzeba sie zastanowic czy to
przedsiewziecie nie bedzie nam zabieralo zbyt duzo czasu.
Najgorsze co moze byc to zaniedbany skalniak (porownywalne to zaniedbane
akwarium) zostawiony bez opieki..
Pozdrawiam zmeczony pieleniem skalniaka
Boguslaw :-C

7. Data: 2000-03-29 05:35:38

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja rowniez interesuje sie skalniakami i wszystkim co sie z nimi wiaze.
Glownie dlatego, ze jest to moja praca dyplomowa. Wlasnie, mam zaprojektowac
ogrod skalny (nie trzy opony i dwa rozchodniki). Mozna to potraktowac jak
mini ogrod botaniczny, bo chodzi miedzy innymi o przedstawienie kolekcji
roslin i srodowiska w jakim zyja.
Mam wiec bardzo wielka prosbe do Grupowiczow: bede wdzieczny za wszelka
pomoc w postaci info na temat dobrych ksiazek w tym temacie, wlasnych
sugestii, a juz zupelnym szczesciem dla mnie bedzie podeslalnie fotek z
ogrodu skalnego na priva.
Z gory wielkie, wielkie, wielkie, wielkie, wielkie, wielkie........ dzieki i
jak zwykle
pozdrowka
Jarek

8. Data: 2000-03-29 09:17:15

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Glownie dlatego, ze jest to moja praca dyplomowa. Wlasnie, mam zaprojektowac
>ogrod skalny (nie trzy opony i dwa rozchodniki).
Czyzbys myslal o dwoch oponach i trzech rozchodnikach -To juz happening
Nie zapomnij o kamieniach pomalowanych w kolorowe kropki.
Juras

9. Data: 2000-03-29 09:31:21

Od: Roman Gomółka <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) napisał / wrote:

> Te 10 m2 to po to zeby postawic stol,fotel ,siedziec pic pifo i patrzec jak
slicznie
cumulusy przechodza w culunimbusy lub odwrotnie i czy sa wlasciwe warunki do latania.

Juras - lejesz miód na moje serce, powiedz tylko, czy nie można zrobić tego samego w
płaskim terenie???

Zdrówencjum
Romek

10. Data: 2000-03-29 09:46:17

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do latania.

>Juras - lejesz miód na moje serce, powiedz tylko, czy nie można zrobić
NIe bo jak dobrze utrudnisz wejscie to Ci nie beda grozic szpilki nad
modelem,lub modelka.
Nara
Juras

>Zdrówencjum