Skalnik - służbowe polecenie od żony.

31. Data: 2000-03-31 05:01:14

Temat: Re: Skalnik - P.Ewy Witkowskiej
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moglbym Cie prosic o namiary na te ogrody w Polsce? I jesli moglbys mi podac
jakies dobre ksiazki na ten temat bylbym Ci wdzieczny.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:008601bf9a56$b5a94ea0$5d1ca0d4@l3d6w8...

32. Data: 2000-03-31 05:24:48

Temat: Odp: Skalniak ...
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
..................używał jeszcze określenia "drewniak", na skalniak otoczony
różnego
> typu drewienkami.
> :-)

Całkiem poważnie: zadziwiasz mnie wielokrotnie, dobrą pamięcią.
Bogu to skrót od Bogusław. Mniej oficjalne a bardziej oddające jego miejsce
wśród roślin skalnych :-). To ostatnie to żart ale chyba cos w tym jest
biorąc pod uwagę jego skalniak.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

33. Data: 2000-03-31 07:29:36

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Najblizszy masz u mnie.
Pozdrawiam,Boguslaw
34. Data: 2000-03-31 07:49:31

Temat: Re: Skalniak ...
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

to co mozesz znalezc na nizinie mazowieckiej, to wszystko pozostalosci
po lodowcu. popularnie mowiac polne kamienie. skalniak musi nasladowac
skaly, wiec trzeba by sie wybrac do kamieniolomow...rodzaj skaly mozesz
sobie wybrac, byle konsekwentnie, nie laczyc roznych kamieni. granit to
granit. wapien to wapien. do nich pasuja rozne rosliny. kup koniecznie
Radziula. tam znajdziesz wszystkie niezbedne informacje, lacznie ze
wspanialymi zdjeciami...
Dorota

35. Data: 2000-03-31 08:22:42

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wielkie. O takie info mi chodzi. Chyba bede musial przemyslec sprawe
tych "kamykow".
Radziul.... musze zapamietac (a jeszcze moze tytul.....:-))
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...

36. Data: 2000-03-31 10:15:22

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:
> Radziul.... musze zapamietac (a jeszcze moze tytul.....:-))

Po prostu "Skalniaki" t. 1 i 2. Wlasnie ukazalo sie niedawno II wyd.
t.1.

O! Na to go chyba nie stac :-)))

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

37. Data: 2000-03-31 10:54:12

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> K.M.M. używał jeszcze określenia [...]
> Z tym Bogiem to jakiś skecz? bo jakoś nie mogę załapać.

To tez za K.M.M. :-)

38. Data: 2000-03-31 12:37:43

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Eugeniusz Radziul."Ogrody skalne" albo "Skalniaki", kurcze, nie
pamietam. byly dwa tomy, pierwszy pewnie juz nie do dostania. oba formatu
zeszytu szkolnego, drugi w twardych okladkach, w kolorze fioletowym, ze
zdjeciami. to na wypadek, gdybys byl wzrokowcem...:-))
Dorota

39. Data: 2000-03-31 13:03:45

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>skalniak musi nasladowac
> skaly

Wedlug mnie niekoniecznie. To zalezy od naszej koncepcji. Chocby dlatego, ze
piach to tez skala, zetem kupa piachu to juz skalniak - w dodatku nasladuje
naturalna skale - osadowa. No i jeszcze problem piargow. Eratyki narzucone
na gore moga udawac piarg!
A jesli w kamieniach z kamieniolomu zostana dziury po laskach dunamitu?
Mozna pokusic sie jeszcze o sklaniak z lastiko lub aglomarmuru. Pod Lodzia
jest wytwornia aglomarmuru, wyglada jak najprawdziwszy na swiecie.
Ta ostatnia metoda ma jeszcze ten plus, ze skalniak od razu rozplanujemy
optymalnie, zalepimy wszelkie szpetne szczeliny a na bokach mozemy od razu
wypisac nazwy roslin, dla ktorych szykujemy stanowiska.

Nie berzcie tego listu tak calkiem na serio. Chodzi mi tylko o to, ze wyglad
to estetyka, estetyka jest domena gustu a nad gustami sie nie dyskutuje.
Gdybym mial wybierac - podroz do kamieniolomu albo zbior eratykow wokol
mojej dzialki, to nawet za cene garszego wygladu skalniaka pozbieralbym
glazy narzutowe no i nichby mi ktos wtedy powiedzial, ze to nie wyglada
dobrze!!

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

40. Data: 2000-03-31 16:25:24

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Jak ksiazki to czeskie.
Jak zamierzasz odwiedzic ogrody w Polsce to musial bym spytac sie
wlascicieli, czy wyrazaja zgode.
Moge Cie polecic do E.Radziula ale to daleko bo w Rzepinie.
Czy dostales na priva moja poczte.
Pozdrawiam,Boguslaw.

> [...]
podac
> jakies dobre ksiazki na ten temat bylbym Ci wdzieczny.

mój ogród
Moja strona
"Complete Land Designer 6.0" i inni
Szczepienie