Re: Skalniak - aranżacja, jak zacząć oraz skąd wziąść katalog ?

From: "Marek, Magda i Zuzia" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Skalniak - aranżacja, jak zacząć oraz skąd wziąść katalog ?
Date: Sun, 16 May 2004 11:00:02 +0200

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
news:3d09.00001828.40a6393f@newsgate.onet.pl...
> Witam.
> Mam problem, niektórym może sie wydać z lekka głupkowaty ale mi nie :/
> Poszukuje stronek na których można dokadnie zobaczyć "szkic" skalniaka,
czyli
> jak został zrobiony. Mam zamiar upiększyć swoją działke takim cudem ale
prawde
> mówiąc niewiem od czego zacząć :( Narazie jestem na etapie przygotowywania
> gleby (spod wykopu dziury na oczko wodne) jest to glina z kamieniami (i ja
> ręcznie kopałam, rany boskie) czy moge to wrzucić na spód a dopiero potem
> [...]

WItam!
Ja to robiłem w następujący sposób:
Zaplanowałem pzryszły wygląd skalniaka jako pas szerokości 40 cm ciągnący
się na długości 6 m.
Następnie zwiozłem z okolicznych wykopów co ładniejsze kamienie.
Następnie wykopałem wszystkie zanieczyszczenia spod planowanego skalniaka.
Pozostrawiłem drobne kamyczki i glebę tam zastaną.
Wysypałem ziemię ogrodową jako "posadowienie" kamieni.
Rozmieściłem kamienie i obsypałem je ziemią starannie ustalająć ich
położenie.
Wybrałem roślinki i posadziłem.
Powodzenia.
Marek