Skandal!!

31. Data: 2003-03-22 17:47:31

Temat: Re: Skandal!!
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Mar 2003, Wojtek Chmielnicki wrote:

> Ostatecznie i tak zdecyduje piosenka disco-polo i darmowe piwo na wiecach
> wyborczych. No i telewizja w rekach odpowiednich 'fachowcow'...

chyba - niestety :-( - masz racje. Hmm, zle to wrozy

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

32. Data: 2003-03-22 18:09:04

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba - niestety :-( - masz racje. Hmm, zle to wrozy
>
> P.

niestety
Ewa

33. Data: 2003-03-22 20:41:06

Temat: Odp: Skandal!!
Od: "jaba" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik golsar <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5ckei$b47$...@a...news.tpi.pl...
> Witam wszystkich.Poruszyła mnie dzisiaj jedna sprawa .Dostałem od swojego
> lekarza pierwszego kontaktu skierowanie na konsultacje do neurologa
> .Poszedłem do przychodni przyszpitalnej Wojewódzkiego Szpitala w Sosnowcu
> pani w okienku mówi mi ze najbliższy wolny termin na wizytę jest na 27
> czerwiec !!!!! Przecież to jakaś paranoja jak mozna czekać na wizytę 3
mieś
> jeżeli ktos jest chory ?? CO o tym sądzicie czy tak jest w całym kraju czy
> tylko w moim miescie??

Mnie sie wydaje, ze tu nie chodzi o miasto ani o kase chorych
tylko o ten szpital.
Za komuny byl to szpital gorniczy i nie kazdy mogl sie tam leczyc.
Jednak zawsze cieszyl sie renoma,
bo jak na owe czasy byl niezle urzadzony.
Teraz tez wszyscy chca sie tam leczyc
i zawsze tam sa kolejki.
Czy sa do tego podstawy?
To juz inny temat.
pozdrowienia

Prosba o informacje - interakcje w sklerodermi
choroby-zakwaszenie org.
Ginekologia
astroskopia
Skrzywienie przegrody nosa