Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 17 Sep 2018 08:08:48 -0700 (PDT)
<5b77ff6f$0$591$65785112@news.neostrada.pl> <pl95bt$ro4$2@dont-email.me>
<5b783598$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
<pmlhmt$foq$1@node2.news.atman.pl>
<5b8e5345$0$599$65785112@news.neostrada.pl>
<pmllh4$j35$1@node2.news.atman.pl>
<5b8e659c$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
<pmlqn5$pbc$1@node1.news.atman.pl>
<5b8e7a7a$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<pmpdf2$1al$1@node2.news.atman.pl>
<5b90d3dd$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<pmrgfm$b81$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<5b915ad5$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5b929f13$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5b9a7f15$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
From: m...@g...com

W dniu czwartek, 13 września 2018 17:15:34 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Serio? Czyli oprócz urojeń o demonach masz zdolności przewidywania
> przeszłości?
> Bladego pojęcia nie masz, co jestem w stanie sobie wyobrazić :)

> Sądzisz, że tak jak ty przestanę odróżniać rzeczywistość od fantazji i
> uwierzę w demony epilepsji?
> Wykluczyć tego nie mogę, bo demencja na starość to straszna sprawa i
> mózg potrafi płatać figle. Ale to nie spowoduje, że demony zaczną istnieć.

Pseudoracjonalizm jak dowodzisz nam tu sam sobą potrafi być gorszym szaleństwem niż
to od czego ponoć ma ludzkość uleczyć ;)
Niewiara lub nieświadomość istnienia grawitacji nie uchroniła żadnego zrzucanego
przez Spartan niepełnosprawnego dziecka przed upadkiem na dno przepaści.
Jesteś jak naiwne, POlitPOprawne, szalone, znarkotyzowane zaszczepinymi ci
pseudoracjonalnymi ideami dziecko które pęd spadania na beton bierze za wiatr we
włosach.
POtem zostanie ci jedynie przerażenie...