Skanuję - ale co?

1. Data: 2002-09-25 09:43:46

Temat: Skanuję - ale co?
Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zabrałam się za skanowanie na wkupne, haha, ale ponieważ nie bardzo znam się
na xxx powiedzcie co mam skanować: same schematy z opisem tych wszystkich
znaczków, czy również zdjęcia gotowych wyrobów?
Mam też fajne kotki, kilka bukietów róż na obrus i na obrazek, oraz
landszafty niebiesko-nadmorskie z Paniami-Z-Parasolami (kiczowate acz
urocze), ale opisy są po niemiecku, czy też mogą być?
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2002-09-25 09:48:21

Temat: Re: Skanuję - ale co?
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli można poproszę wzory na obrusy. (ze zjęciami). Dzięki wielkie.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-09-25 10:16:10

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> landszafty niebiesko-nadmorskie z Paniami-Z-Parasolami (kiczowate acz
> urocze), ale opisy są po niemiecku, czy też mogą być?

Schemat + tabela kolorow + gotowy obrazek to jest wlasnie to :))
Jezyk mniej istotny.

Elzbieta

1. Data: 2002-09-26 20:34:58

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> landszafty niebiesko-nadmorskie z Paniami-Z-Parasolami (kiczowate acz
> urocze), ale opisy są po niemiecku, czy też mogą być?
A ja prosilabym te landszafty i kotki, jesli mozna :))). A opisy moge
potlumaczy i wyslac chetnym. Wiec przyslij mi wszystkie opisy, jesli chce ci
sie skanowac.
Pozdrawiam - Anka + Bigos
--
^ ^
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2002-11-21 18:34:27

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Ja poprosze kotki i roze.
Z niemieckim bede walczyc :)
pozdrawiam
drzewko

1. Data: 2002-11-22 08:11:46

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeśli można poproszę wzory na obrusy z góry serdecznie dziękuje.Grazyna

1. Data: 2002-11-22 11:18:58

Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli można poproszę wzory na obrusy z góry serdecznie dziękuje.Grazyna

Moi Drodzy!
Bardzo proszę o cierpliwość! Długo się nie odzywałam, bo było mi głupio, że
nie spełniłam wszystkich poprzednich próśb. Miałam poważne problemy
techniczne, wszystko z dysku diabli wzięli, muszę jeszcze raz skanować. Na
razie nie miałam czasu, bo mieliśmy w rodzinie wesele, ja byłam świadkową,
więc było sporo przygotowań, no i musiałam wydzióbać obrus dla Młodych. Ale
teraz nadrobię zaległości, tylko poproszę o przypomnienie, kto co jeszcze
chciał.
Pozdrawiam
Ola

wzory drutowe, tylko w jakim języku....
Śliczne wzorki
(krzyzyki) Wzorki
spotkanie warszawianek
(szydelko) Wzory z Malej Diany z wrzesnia