Skayrocket

11. Data: 2003-09-11 10:34:36

Temat: Re: Skayrocket
Od: "Andrzej Polanski (praca)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote in message ...

>Chodzi o przycinanie końcówek pędów na całej wysokości rośliny.

Dzieki

pozdrawiam

Andrzej

PS
I tak czlowiek uczy sie cale zycie i glupi umiera ...

12. Data: 2003-09-11 14:15:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Polanski (praca)" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> IMHO on nie zapominal tylko nie wiedzial co to jest,
> podobnie jak ja

Bardzo proste. Bierzesz dwa kawalki krzemienia i probujesz skrzesac iskre.
Jak sie uda - zywoplot sie spali i mozna sadzic nowy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2003-09-11 14:19:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> wrote in message

> zaraz po wsadzeniu skrócić go o połowę a potem
> regularnie ciąć górę.

To on wtedy bedzie nie skyrocket, ale zwykly kurdupel.
Przeciez idea odmiany skyrocket jest taka, zeby wyrosl
wysoki.

Pozdrowienia,
Michal

14. Data: 2003-09-11 17:46:34

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To on wtedy bedzie nie skyrocket, ale zwykly kurdupel.
> Przeciez idea odmiany skyrocket jest taka, zeby wyrosl
> wysoki.

No właśnie. Jak ma być tak maltretowany to może lepiej pomyśleć o
bardziej odpowiednim rodzaju/gatunku/odmianie na żywopłot ?

Pozdrawiam
PP.

15. Data: 2003-09-11 22:15:26

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszelkie żywopłotowe nasadzenia zaleca się ciach, ciach o połowę. Krwawe
przedsięwizięcie te żywopłoty.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

16. Data: 2003-09-12 23:09:41

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał

> (ciach) Dbałość o pracę to cnota a nie wada ale jeśli ktoś zaczyna
> narzekać, że rośliny za wolno rosną, to znaczy, że powinien poszukać się
bo
> zaginął gdzieś w drodze do pracy.

Tak OT, ale a*propos;-)

Pracujesz teraz w tym nowym budynku? Tym z Zielonym Pomnikiem Vaginy przy
wejściu?:-)))

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

17. Data: 2003-09-13 07:14:10

Temat: Odp: Skayrocket
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@h...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:bjp4fb$c0f$...@n...onet.pl...
> Najważniejszą rzeczą są zakupy świadome. Tak jak laik może kupić zły
> samochód, tak i niedoświadczony ogrodnik złą roślinę. Wystarczy patrzeć na
> to co kupujemy albo o poradę poprosić grupę :-)

Ja mam na myśli potencjalnego kliienta centrum ogrodniczego, który o uprawie
roslin nie ma pojęcia i nie ma pojęcia o tym, że istnieje grupa
pl.rec.ogrody.

> Sadzenie roślin w grupach nie jest wcale złą radą. Rozwiązanie drogie ale
> dobre dla niecierpliwych. A jałowce płożące można wyprowadzić na dobrą
> drogę. Trzeba tylko chęci, czasu i zamiłowania. Zwykle taki kikut ma
> atrakcyjną cenę. Coś za coś.

Moje były przycięte i wyprowadzone na dobrą drogę przed laty, bo teraz
iglaków nie kupuję ;-) Chęci czas i zamiłowanie mam :-)

> Podobnie ze Skyrocketem. Szkoda nam obciąć go o połowę po nasadzeniu
> żywopłotu a mówi się, że to jeden z podstawowych warunków uzyskania
ładnego
> szpaleru roślin. Dotyczy to zresztą wszystkich nasadzeń żywopłotowych.
Tylko
> kto będzie chciał czekać na ponowny przyrost? Według mnie największym
> wrogiem ogrodów jest brak cierpliwości.

Tu masz rację, ale ciekawa jestem czy ten ktoś, kto kupował Skyrockety na
żywopłot został poinformowany, iz wypadałoby go przyciąć.
--
Pozdrawiam, Kaśka

18. Data: 2003-09-13 07:15:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjtjqa$99r$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał
>

> Pracujesz teraz w tym nowym budynku? Tym z Zielonym Pomnikiem Vaginy przy
> wejściu?:-)))

Intrygujące :-)
Co to za pomnik? :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

19. Data: 2003-09-13 13:59:30

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Tu masz rację, ale ciekawa jestem czy ten ktoś, kto kupował Skyrockety na
> żywopłot został poinformowany, iz wypadałoby go przyciąć.

Myślę, ze nie ma potrzeby przycinania omawianej rośliny (i wielu innych) w
przypadku gdy sadzona jest w charakterze żywopłotu. To raczej kwestia
odpowiedniego rozstawu sadzenia.
KM

20. Data: 2003-09-13 14:15:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Wszelkie żywopłotowe nasadzenia zaleca się ciach, ciach o połowę. Krwawe
> przedsięwizięcie te żywopłoty.

Ciach o polowe skyrocketa??? A czy on pozniej odzyska swoj
charakterystyczny ksztalt? No chyba, ze ktos chce miec zywoplot
plaski z wierzchu, ale wtedy sadzenie skyrocketa nie ma najmniejszego
sensu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Jesiony
szukam szkółki drzew owocowych w okolicach Lublina
Rosiczka
Jak przechowywac ?
dni otwarte