Skierowanie

1. Data: 2004-02-18 17:39:46

Temat: Skierowanie
Od: "jajo84" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko ile czasu jest wazne skierowanie od lekarza rodzinnego do
hirurga.Mialem je wystawione 13 stycznia.Czy jest jeszcze wazne czy musze
isc po nowe

z gory wielkie dzieki za odpowiedz

2. Data: 2004-02-18 20:21:11

Temat: Re: Skierowanie
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jajo84" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko ile czasu jest wazne skierowanie od lekarza rodzinnego do
> hirurga.Mialem je wystawione 13 stycznia.Czy jest jeszcze wazne czy musze
> isc po nowe

nie wiem wprawdzie kto to jest hirurg ale skierowanie na pewno jest wazne

3. Data: 2004-02-18 21:40:53

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-18 21:21:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *pestifer* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "jajo84" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> nie wiem wprawdzie kto to jest hirurg ale skierowanie na pewno jest wazne

Skierowanie jest wazne przez miesiac (przynajmniejw Poznaniu tak jest).
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

4. Data: 2004-02-18 21:42:16

Od: "jajo84" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" napisał w wiadomości >

nie wiem wprawdzie kto to jest hirurg ale skierowanie na pewno jest wazne

zjedlem literke :) oczywiscie chodzi o chirurga

Szukam orzecznika ZUS lub kogos z podobna wiedza:-)
toksoplazmoza
Tańsze leki dla honorowych krwiodawców
łupież -- P O M O CY
koty a alergia - help ;-)