Skinoren i Differin

1. Data: 2003-02-01 00:17:55

Temat: Skinoren i Differin
Od: "lolek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym wiedziec czy mozne te 2 leki polaczyc w kuracji
przeciwtradzikowej. jakie sa wskazania i przeciwwskazania oraz jak uzywac
najlepiej (skinoren - rano, differin wieczorem??)

2. Data: 2003-02-01 12:33:54

Temat: Re: Skinoren i Differin
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym wiedziec czy mozne te 2 leki polaczyc w kuracji
> przeciwtradzikowej. jakie sa wskazania i przeciwwskazania oraz jak uzywac
> najlepiej (skinoren - rano, differin wieczorem??)

Nie jestem dermatologiem, ale z doswiadczenia wiem, ze przy takim
polaczeniu, bedzie chyba buzia bolala i cala czerwona sie zrobi... :P
Oba bardzo silnie dzialajace na skore leki :P

3. Data: 2003-02-02 16:02:38

Od: Tomek Jarzynka <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

lolek wrote:

> chcialbym wiedziec czy mozne te 2 leki polaczyc w kuracji
> przeciwtradzikowej. jakie sa wskazania i przeciwwskazania oraz jak uzywac
> najlepiej (skinoren - rano, differin wieczorem??)

Gdzies chyba czytalem materialy nt. Differinu. Pisali, ze
do laczenia z nadtlenkiem benzoilu czy kwasem azelainowym nie
ma wiekszych przeciwwskazan. Przekonaj sie sam.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

"The grand essentials of happiness are: something to do, something
to love, and something to hope for
-- Alan K. Chalmers"

geny
Chroniczny katar
Szczepionki- gdzie za ile i jak długo? Vietnam
swedzenie odbytu
PISZĘ PRACĘ DYPLOMOWĄ SZUKAM MATERIAŁÓW I POMOCY DOT. RAT. MED.