Sklepik internetowy wystartowal

1. Data: 2003-10-08 08:04:54

Temat: Sklepik internetowy wystartowal
Od: "Zoltar" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie...

Jak wsześniej obiecałem otworzyłem sklepik internetowy, oczywiście to
początek i wiele jeszcze przedemna pracy , ale ciekaw jestem waszej
opinii... wkoncu jakoś trzeba zacząć...:) pozdrawiam Tomek

1. Data: 2003-10-08 08:09:38

Temat: Re: Sklepik internetowy wystartowal
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zoltar" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> początek i wiele jeszcze przedemna pracy , ale ciekaw jestem waszej
> opinii... wkoncu jakoś trzeba zacząć...:) pozdrawiam Tomek

Tia, to może by jeszcze jakiś link ??? ;-))))

Krysia (Gliwice)

1. Data: 2003-10-08 08:30:20

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia, to może by jeszcze jakiś link ??? ;-))))

i ja tez o link sie upomne, bo poki co to sklepik w okopach chyba;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-10-08 08:54:43

Od: "Zoltar" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

UPSSSSSS
Pospiech i jeszcze raz pospiech...
www.moja.pasmanteria.prv.pl Pozdrawiam Tomasz Zgutka

1. Data: 2003-10-08 08:58:43

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

stronka fajna, jeszcze nie zdazylam obejrzec calej. ale Tomku, prosze cie,
popraw przynajmniej ortografy (o literowkach i duzych literach nie wspomne),
bedzie bardziej profesjonalnie.

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-10-08 09:01:14

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zoltar <z...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> początek i wiele jeszcze przedemna pracy , ale ciekaw jestem waszej
> opinii... wkoncu jakoś trzeba zacząć...:) pozdrawiam Tomek

A może by tak adresik gdzie po te zakupy mamy sie wybrać ;-)
Anga(ania)

1. Data: 2003-10-08 09:02:07

Od: "Jarek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego to jest tak dziwnie, wszystko sie rozjeżdza w IE?
Ania

1. Data: 2003-10-08 09:09:50

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:
> Dlaczego to jest tak dziwnie, wszystko sie rozjeżdza w IE?
> Ania

w mozilli też się rozjeżdża :(
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-10-08 09:12:12

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie u mnie tez wszystko się rozjeżdża i coś trochę niedziała, pozatym
to wydaje mi się że ten zielony kolor troszeczkę odwraca uwagę od zakupów i
utrudnia poruszanie się po stronce, mnie poprostu rozprasza, pozatym ja
korzystam z rozdzielczści 800x600 i u mnie stronka nie mieści sie na ekranie

początki niezbyt dobre, ale może dalej będzie lepiej

esterka

1. Data: 2003-10-08 09:13:44

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka <y...@p...onet.pl> napisał(a):

> w mozilli też się rozjeżdża :(
> Julita
>
> --
> http://www.floralia.republika.pl/strych.html

w operze też się rozjeżdża, kiepsko otwiera z jakimiś smugami na środku:-(
Kiedy będzie więcej? jakieś inne rzeczy niz do haftu?
pozdr
Anga (ania)

xxx pary
(szydełko) stroje dla Barbie
Prośba o pomoc w tłumaczeniu nazwy ozdobnego szycia
Zdjęcia z Bobowej
obrus szydełkowy